Jones001

Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes

SIMkaart niet te activeren - hoe lang gaat dit duren?

Op 12 augustus heb ik mijn oude SIM laten blokkeren ivm verloren telefoon en heb ik direct een nieuwe simkaart aangevraagd en een telefoon besteld. Inmiddels is het 10 dagen later en is mijn nieuwe SIM kaart nog steeds niet te activeren door Vodafone omdat er "iets in het systeem blijft hangen".
:thinking:

Het probleem wordt behandeld door de technische dienst maar ik ben dus al 10 dagen onbereikbaar en nog erger is dat ik geen gebruik kan maken van internetbankieren.

Als het vrijdag nog niet opgelost is ben ik genoodzaakt over te stappen naar een andere provider omdat het gewoon te lang duurt om op te lossen. Dit wil ik liever niet omdat ik ook bij Ziggo zit en dubbele data krijg, dan verhuis ik de hele bende incl internet en TV ook maar naar KPN, krijg ik daar iig nog gratis Spotify...

Ik wil dus gewoon dat het opgelost wordt maar niemand kan me helpen of vertellen hoe lang het nog gaat duren.
Iemand ervaring met een soortgelijk probleem?
9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Jones001
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Jeetje, 10 dagen zonder telefoon omdat Vodafone een sim-kaart nummer moet aanpassen om je weer te kunnen laten bellen. Dat duurt zeker wel heel erg lang en goed dat je het hier komt melden. Al hoewel we op de community niet veel kunnen doen omdat dit een klanten helpt klanten community is en niet bij je gegevens kunnen.

Het beste wat je kan doen is een prive berichtje sturen via Twitter en/of Facebook of een chat starten met iemand van de klantenservice. Dit moet natuurlijk opgelost worden voor je, alleen maar voor gratis Spotify, over gaan stappen naar een andere provider, niet doen 🙂

Het is natuurlijk vervelend maar via bovenstaande moet het goed komen!
Eventueel zou je nog langs een Vodafone winkel kunnen gaan, misschien dat die het ook direct kunnen regelen?
Jones001
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Had ik misschien meteen toe moeten voegen maar ik heb al 4x gechat en ik ben naar de Vodafone winkel geweest. Niemand kan iets voor me doen. "het is in behandeling, we zijn er mee bezig"

Ja lekker, heb ik dus helemaal niks aan 😞
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hmm, dat is natuurlijk wel heel erg vervelend, ben ik zeker moet je eens.
Heb je ook al een prive berichtje verzonden? Want bij Twitter en/of Facebook zitten mensen van Webcare en die hebben toch altijd wel antwoord c.q. dat ze heel goed kunnen helpen. Probeer het daar toch eens.
Jones001
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Oké bedankt voor de tip, ga ik meteen doen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Jones001 wrote:
Oké bedankt voor de tip, ga ik meteen doen

Laat nog even weten hoe het is afgelopen aub 🙂
Jones001
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Via Facebook enkel het bericht wat mijn gegevens zijn terwijl ik dat in het eerste bericht er direct bijgezet heb. Afschepen dus om het service level hoog te houden ... Beetje jammer weer. Ben nu maar weer aan het chatten met de webchat op de site.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Zodra mijn collega's vragen om de gegevens via een prive bericht, zullen zij dit oppakken en daar ook op terug reageren. Ook al is dit niet meteen. Echter ben ik bang dat ook zij hetzelfde antwoord gaan geven als de collega's op de chat.
Als het eenmaal bij de technische dienst ligt en er nog geen terugkoppeling over is geweest, dan zal je daarop helaas moeten wachten 😞
Jones001
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
De case was dus helemaal niet doorgezet zoals beloofd .. ondanks dat ik hier dagelijks over geklaagd heb en naar de status heb gevraagd.

Er is nu een nieuwe case aangemaakt en wél doorgezet naar de technische dienst.

Niet echt tevreden dus over de gang van zaken. :rage:
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dat is jammer om te horen dat je deze ervaring hierin hebt! Dit is namelijk wel iets wat in te zien is door mijn collega's. Ik zal deze feedback ook intern doorzetten! Mijn excuses namens Vodafone!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic