Met de functie voor automatische suggesties kun je je zoekresultaten snel verfijnen doordat mogelijke overeenkomsten wordt voorgesteld terwijl je typt.
sharedog schreef: Is het inmidels al bekend wanneer wij de update krijgen?
Heey Sharedog, ik heb het voor je nagekeken en ik heb hier een leuke link voor je: http://voda.fo/ne/8ti8f Ik denk zelf dat het nog wel even duurt voordat de update ook hier in Nederland gelanceerd word.
Heey Sandor, Zoals je leest staat er "Waarschijnlijk zit Nederland hier nog niet bij, maar we houden goede hoop op volgende week. Ik heb nog geen verdere info omtrent de update via Vodafone. Ik maak zelf gebruik van de Samsung Note en heb ook Kies al gecontroleerd. Tot op heden nog niets helaas. Ook ik wacht rustig af 🙂
Maar de update is volgens mijn uitgesteld dit omdat eerst de sudden death fix komt en de fix voor de lek in het telefoon. en daarna pas JB 4.1.2, maar dit is niet zeker, kan ook andersom zijn
Mooie naam, toch, "Premium Suite". Houdt er zoals altijd rekening mee dat er wat tijd kan zitten tussen wanneer individuele toestellen een update krijgen omdat updates altijd gefaseerd worden doorgevoerd. De buurman kan hem eerder hebben dan jij 😉
Als ik er mijn persoonlijke voorkeur aan mag toevoegen: wanneer de update klaar staat voor jouw toestel, update dan altijd via Kies. Dan kan je eerst nog gauw een back-up maken en gaat de update ook niet uit je mobiele bundel. Is toch weer 130 MB die je je bespaart. En stel dat het downloaden mislukt en hij begint er opnieuw aan, dan gaat het helemaal hard 😉
Wat ik me afvraag, welke features van deze update lijken jullie het meeste nuttig of leuk? Ik heb zelf nog "maar" een S2 dus ik zal nog even moeten toekijken hoe anderen met de leukste snufjes spelen 😉
Apple heeft op 9 september de langverwachte iPhone 16-serie onthuld! Er
komen vier varianten op de markt: de iPhone 16, iPhone 16 Plus, iPhone
16 Pro en iPhone 16 Pro Max. Benieuwd naar de nieuwste sp...