Smoky

Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

S7 schermvergrendeling aanpassen

Als ik het scherm van mijn s7 wil ontgrendelen moet ik altijd eerst over het scherm vegen, dan mijn patroon tekenen waardoor het scherm ontgrendeld.

aan/uitknop indrukken - over het scherm vegen -> patroon tekenen.

Kan ik dit uitschakelen zodat ik meteen het patroon kan tekenen na het het indrukken van de aan/uitknop en niet als extra handeling nog een keer moet vegen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Smoky, dat is natuurlijk nog handiger :). Als het goed is herkent het toestel je vingerafdruk steeds beter en sneller.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Hallo Smoky, ik zie dat er nog niemand op je topic heeft gereageerd. Ik begrijp wat je bedoelt. Het is helaas niet mogelijk om meteen je patroon te tekenen nadat je op de aan/uitknop hebt gedrukt. Indien je ervoor kiest om je scherm te ontgrendelen met je vingerafdruk dan kan dit wel direct. Je dient dan je vingerafdruk op de home-button vast te houden.
Smoky
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Tja het is jammer want op zich vond ik dat altijd wel handig, dit is een extra handeling die naar mijn mening niet nodig is.
Ik heb het vanmiddag met de vingerafdruk scanner geprobeerd en ik moet zeggen dat dat wel aardig goed gaat.

Voorlopig eens zo proberen.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Smoky, dat is natuurlijk nog handiger :). Als het goed is herkent het toestel je vingerafdruk steeds beter en sneller.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic