TimCal

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

S6 kapot, geen vodafone account.

Hallo,
Mijn Galaxy S6 is defunct en ik wil graag snel een nieuwe telefoon aanschaffen en waarschijnlijk daar weer een Vodafone abbo op afsluiten (sim-only).

Echter; Ik heb geen Vodafone account en de mail-registratie voor die My Vodafone account doet het nu niet. Wanneer ik tracht een nieuw Vodafone account aan te maken loop ik dus op tegen verificatie dmv dat Vodafone nummer (welke ik dus niet meer kan gebruiken wegens defecte telefoon). Via (student)mobiel heb ik dit allen destijds twee jaar geleden afgesloten en daar bestaat niet eens een inlog/account voor (?!)

Kan ik met nummerbehoud een nieuwe sim-only aanschaffen en loopt dan het oude abbonement op de S6 automatisch af zonder stilzwijgende verlenging? Of stop ik gewoon die miniscule nano sim in mijn nieuwe toestel en call it a day nadat ik daar (via mail?) een ander abbo op zet?

Hoe te handelen, wie o wie helpt mij uit de brand?


5 Reacties 5
Anonymous
Niet van toepassing
Altijd rot als een toestel defect gaat!
Je geeft aan dat je al met je mobiele nummer bij ons zit. Ik raadje aan om contact op te nemen met de klantenservice zodat zij een my vodafone account kunnen aanmaken voor je.
Afhankelijk hoe dicht je bij de einddatum zit, kun je of verlengen of gebruik maken van Vodafone Next. Hiermee koop je het huidige toestel mee af en kun je verlengen met toestel. Je kunt er ook voor kiezen om je abonnement te annuleren zodra je bij de einddatum in de buurt bent (let op er zit een opzegtermijn op van 1 maand). Dit gaat via de afdeling save desk via 1201. Je dient het zelft stop te zetten anders wordt het iedere maand stilzwijgend verlengd.

TimCal
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Dank voor de uitleg, het is mij als leek nog steeds echter niet helemaal duidelijk;

Mijn einddatum van het huidige abbonnement (Red) is 7-5-2017. Ik moet bereikbaar blijven voor mijn werk en wil dus niet lang zonder zitten. Next heb ik niks aan gezien mijn mobiel+abbo uit 2015 stamt en de nieuwe mobiel die ik oog komt zonder abbo combinatie dus ga ik voor sim-only.

Is het verlengen als ik op een nieuwe mobiel (sim-only) doorga met een ander Vodafone sim-only abbonnement? Behoudt ik dan mijn nummer en zit ik zonder die opzegtermijn van een maand? Gaat dit naadloos, automatisch in elkaar over? En is het mogelijk dat ik nog tot die exacte 7ste Mei met dat Red abbo in mijn nieuwe telefoon kan doen en dat de sim-only vanaf die dag in gaat?


Anonymous
Niet van toepassing
Als je gaat verlengen dan gaat het sim only abonnemten meteen in en behoud je natuurlijk je nummer. Je mag namelijk 4 maanden voor de einddatum verlengen.
Wil je perse dat het rond die datum in gaat dan raad ik je an om rond die datum te verlengen. Dit vloeit verder naadloos in elkaar over TimCal
Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Is inmiddels alles duidelijk voor je TimCal?
Als we je nog ergens bij kunnen helpen dan horen we het natuurlijk graag.

Sietske
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1394Posts
  • 51Oplossingen
  • 59Likes
Geen reactie meer ontvangen, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic