M-J

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

S4 probleem

ik heb sinds de laatste update het volgende probleem:
regelmatig bij het afsluiten van een app en elke keer wanneer ik mijn telefoon opnieuw opstart krijg ik een pop-up met de melding; actie voltooien met - eenvoudig startscherm of - touchwiz-start. Ook krijg ik deze melding met regelmaat wanneer ik op de menuknop druk. Ik kiez elke keer voor touchwiz-start en vervolgens voor altijd deze actie gebruiken, maar toch blijf ik die meldingen krijgen., Vervolgens staat er dat ik het in taakbeheer kan wijzigen, maar dat kan ik nergens vinden. (wel vind ik in de instellingen bij mijn apparaat/startscherm, die staat ingesteld op standaard)
Wat kan ik doen om deze melding eruit te krijgen?

5 Reacties 5
Maartje
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2859Posts
  • 180Oplossingen
  • 208Likes
Hi @M-J

Ik heb even gezocht en kwam dit topic tegen. Misschien kun je eens kijken of hier wat handige tips in staan! Mocht je de oplossing hieruit halen, laat het ons dan ook even weten!
M-J
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb alles uitgevoerd wat daar beschreven staat, maar het probleem blijft:@
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Je vraag laat me ook erg denken ook dat je al alle stappen hebt opgevolgd.
En op welke Android versie draai je nu? Al gekeken of er misschien en Update beschikbaar is voor je toestel?

Ik zou eigenlijk als eerst je ook te adviseren en reset te maken want meestal worden problemen dan gefixt waardoor bronnen zich samen herstellen. Als je ook voor deze optie kiest moet je wel eerst en Back Up maken van je data via Samsung kies, daarbij worden Apps niet opgeslagen.

Wat ik je niet adviseer te doen of je dat al hebt gedaan weet ik niet is Touchwiz via het Applicatiebeheer gedwongen te stoppen dit zal alleen maar voor meer problemen zorgen. Dit advies geld voor elk moment.

Zelf test ik ook en aantal Samsung toestellen en heb geen last met de Galaxy S4 gehad in deze testfase, heb wel vaak gehoord dat de nieuwe Update voor vele problemen zorgt Samsung is wel bezig met dezelfde Android versie en dat ze deze opnieuw uitrollen begint in Duitsland, Frankrijk enzovoorts als die Update ook naar Nederland komt zal dit probleem hopelijk gefixt worden.
Kom je er niet uit gewoon even en berichtje hieronder plaatsen ;).
M-J
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb Android 4.3 en geen beschikbare updates. Een reset wil ik liever voorkomen, juist om de reden dat je dan bepaalde apps kwijt bent...:@
M-J
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Was er zo zat van steeds die melding. Heb hem toch maar gereset... Gelukkig niet voor niets gedaan, want sindsdien de melding niet meer gehad...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic