putje1978

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

S4 active is al even uit. Gaat Vodafone ze leveren?

Hoi,
 
Ik ben helemaal weg van de S4 active, dit omdat ik in de bouw werk en dus wel een gsm kan gebruiken die tegen stof en water kan.
Mijn abbo is al verlopen en die zou ik graag willen verlengen. Maar goed, als vodafone deze gsm niet gaat leveren dan wacht ik dus voor niets
5 Reacties 5
maxhaen

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik zit dus met hetzelfde probleem. Ik kan mijn abonnement al een tijdje verlengen, maar zit met smart te wachten op de galaxy s4 active.
Dit toestel is los al te verkrijgen, maar i.c.m. een sim only is geen optie voor mij. Is er al enige duidelijkheid of jullie dit toestel gaan leveren ja of nee? Zo niet, dan zou dit wel een aderlating zijn.
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Heyhey,

Ik heb dit voor jullie nagevraagd maar Vodafone zal de Samsung Galaxy S4 Active niet gaan uitbrengen.
Los kopen en een Sim only of bij een wederverkoper kunnen kopen icm een Vodafone abonnement.
rensapd

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Waarom niet als ik vragen mag? Vanwege de 'extra garantie' voor waterschade? Ik wacht ook al enige tijd op de active, en wil graag duidelijk weten of ik nou geduld moet hebben of niet..
Annabelle
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 1846Posts
  • 148Oplossingen
  • 119Likes
Hé rensapd,

Arina is dit nagegaan bij de verantwoordelijke afdeling. Ze geeft aan dat wij deze vanuit Vodafone niet gaan aanbieden. Dit kan meerdere redenen hebben. Blijven wachten heeft dus in dit geval geen zin, als je echt voor dit specifieke toestel wilt gaan. Wellicht is een 3de partij een optie, om het toch te kunnen afsluiten bij Vodafone?
erik22665

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hé, da's raar want via 'belsimpel' kun je ze gewoon bij Vodafone bestellen. Wellicht een idee om je abo bij genoemde provider te verlengen?
http://www.belsimpel.nl/samsung/samsung-galaxy-s4-active-black/vodafone?utm_source=1001&utm_medium=2...
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic