Ahrend

Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

S4 Apparaatbeveiliging

Ik heb tijdens het in gebruik nemen van mijn S4 per ongeluk apparaat beveiliging ingesteld,ik moet nu bij alles wat ik wil doen eerst mijn wachtwoord intypen en krijg dit niet ongedaan. Weet iemand de oplossing ? Bvd

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Ahrend
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben eruit,het toestel stond op 'gecodeerd' nadat ik dat uitgezet heb kon ik wel weer alles aanklikken,iedereen bedankt voor het meedenken

Bekijk in context

16 Reacties 16
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Heb zelf geen Galaxy S4 bij de hand maar als ik dit hoor heb je dit locken via het instellingen menu gedaan? En gaat het om het vergrendelscherm of is dit bij alle Apps zo? 
 
Groet: ^PS
 
Ahrend
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Overal bij,als ik bijv. een whatsappje of SMS binnenkrijg,of als ik een spelletje wil spelen,als ik het toestel op dat moment niet gebruik,moet ik steeds opnieuw mijn wachtwoord invoeren
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Weet je ook nog hoe je dit deed via de instellingen of....? Want heb op je ontgrendelscherm staan en PIN code, patroon, gezichtsherkenning, handtekening of niets?
 
Groet: ^PS
Ahrend
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ja, via instellingen,voor de duidelijkheid ik kan het toestel wel gebruiken maar moet dus steeds opnieuw het wachtwoord ingeven. Ik heb geen patroon,gezichtsherkenning en/of handtekening
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!
 
Dat is wel erg graag is er misschien ergens en aanstotende App die dit probleem zou kunnen veroorzaken?
 
Groet: ^PS
ArHu

Gedreven Liefhebber
  • 297Posts
  • 3Oplossingen
  • 28Likes
Instellingen->beveiliging->schermbeveiling kies geen
Instellingen->beveiliging->apparaatbeheerders schakel alles uit behalve evt Android device manager
Ahrend
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Instellingen beveiliging en dan schermbeveiling heb ik niet.Instellingen beveiliging apparaatbeheerders heb ik niets anders dan die Android device manager ,dus dat is het ook niet
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Wellicht staat je antwoord op de volgende link: http://handleidingen.vodafone.nl/cca/samsung-galaxy-s4/basisfuncties/veiligheidscodes/
Gebruik van beveiligingscode in- of uitschakelen.

Laat het maar weten als het gelukt is 🙂
Ahrend
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik kom daar wel,maar ik kan dan het wachtwoord niet uitschakelen
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
bij punt 3 van de instructie staat een screenshot, jij ziet op die pagina dus niet de optie 'geen' staan? Wat staat er wel bij?
Ahrend
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Staat er allemaal wel,maar is grijs en dus niet aanklikbaar
Ahrend
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik ben eruit,het toestel stond op 'gecodeerd' nadat ik dat uitgezet heb kon ik wel weer alles aanklikken,iedereen bedankt voor het meedenken
Arina
Expert
Expert
  • 2268Posts
  • 236Oplossingen
  • 126Likes
Bedankt voor het doorgeven van de oplossing! Fijn dat het gelukt is.
Ik heb je berichtje op opgelost gezet 🙂
Drunor

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi! Ik heb hetzelfde probleem. Keurig een wachtwoord ingevoerd, maar wil dat eigenlijk aangepast hebben naar iets anders. Ik kan bij vergrendelscherm alleen maar de Vergrendel gelijk met aan/uitschakelen aan of uitvinken. Als ik deze uitvink dan heb ik niets nodig om het toestel te starten, maar ik wil eigenlijk het wachtwoord wijzigen, dus wel aanpassen. Dat lukt echter niet.
Heb een Galaxy S4.
In het instellingenscherm blijft "Schermvergrendeling" staan met "Beveiligd met wachtwoord". Als ik daarna verder ga en het wachtwoord intik kom ik weer alle mogelijkheden tegen, maar die zijn allemaal grijs, behalve wachtwoord. Ik kan daar echter geen nieuw wachtwoord ingeven, alleen het al bestaande. Ik kan het wachtwoord dus ook daar niet aanpassen. Kan iemand zeggen wat ik moet doen?
Vast bedankt.
NB, het toestel stond op "gecodeerd". Waar zie je dat en waar kun je dat dan aanpassen?
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Drunor
Fijn dat je ons forum hebt gevonden.
Had je de opmerkingen van @SamsungExpert al doorgelezen eerder in dit bericht?
Bij anderen heeft dit geholpen. Ik ben benieuwd.
Drunor

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ja, die heb ik gelezen. Ik heb het apparaat nog niet zo lang en heb er weinig ervaring mee. Ik heb echter precies wat Ahrend ook heeft gehad en ben daarom benieuwd naar wat hij uiteindelijk heeft gedaan en hoe ik dat eventueel ook kan doen. Ik heb ook de uitleg gelezen op de Vodafone website betreffende beveiliging en kwam daar ook niet verder mee. Vandaar dat ik het hier vraag. Wat heeft Ahrend exact gedaan om de grijze instellingen weer wit te krijgen.
Groeten, ouwe Druun
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic