Ben84

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

S3 laadt amper op

Mijn S3 is ongeveer anderhalf jaar oud, en laadt nog maar amper op. Vanochtend was deze 80% na de hele nacht aan de lader. Vervolgens aan een andere (ook origineel Samsung) lader gehangen, maar met wat internetten en whatsapp is dit al weer gezakt naar 60%. Terwijl de telefoon aan de lader hangt, via stopcontact. Ik heb al een andere accu gekocht (origineel), andere lader (ook origineel), en gisteren de telefoon helemaal gereset.
Wat kan het probleem zijn? Ik merk dat het laadpunt soms onvoldoende contact maakt, dan moet ik de stekker opnieuw insteken. Ook 's nachts hoor ik hem wel eens overschakelen van laden naar niet-laden.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Ben84 ,

Dit kan zomaar en USB probleem zijn. Je USB poort kan beschadigd zijn waardoor je toestel amper of moeilijk contact kan maken met de lader.
De enige optie dan is en reparatie laten uitvoeren zodat dit gemaakt is voor je.

Bezoek en winkel voor meer informatie.

Bekijk in context

1 Reactie 1
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Ben84 ,

Dit kan zomaar en USB probleem zijn. Je USB poort kan beschadigd zijn waardoor je toestel amper of moeilijk contact kan maken met de lader.
De enige optie dan is en reparatie laten uitvoeren zodat dit gemaakt is voor je.

Bezoek en winkel voor meer informatie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic