Klock

Meedenker
  • 11Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

S3 geen gehoor tijdens het bellen

Heb een S3 die perfect werkt. Je kan er alleen niet mee bellen want hij gaat wel over maar je hoort niets.
Hij is inmidels al 2 keer naar Dynafix opgestuurd '. Na een paar dagen begint het probleem weer.
Men zegt dat er al een nieuw moederbord en geheugen is geplaatst .Maar zonder resultaat.
De tweede keer dat hij terug is geweest zeggen ze dat hij "vuil"was .Maar ja hij ligt gewoon de hele dag binnen.
Maar 2 dagen later weer hetzelfde probleem
Wat nu ??????????????????
Of is het weer zoals gewoonlijk bij Samsung .Gewoon de vuilnisbak in ???????????????
Want het woord GARANTIE kennen ze blijkbaar niet
Het ligt altijd aan de klant toch . of toch niet
22 Reacties 22
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Verstandige keuze.

Misschien kunnen @Maartje of @Arina ,
je nog wat tips geven over de service van Apple.

Leuk vodafone abonommentje erbij. hoppa en gaan:D
maartjeebisch

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies hetzelfde probleem gehad. Ik had ook geen gehoor bij het bellen. Het bleek dat een andere telefoonwinkel mijn mobiel vanbinnen kapot had gemaakt bij het vervangen van het scherm. Ik ben naar een andere telefoonwinkel geweest en hier hebben ze hem recht voor mijn neus opengeschroefd en gekeken wat er loos was. Het bleek dat mijn luidspreker kapot was en deze hebben ze gemaakt. Kan nu weer fatsoenlijk bellen met goed gehoor!
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
Beste @maartjeebisch ,

Dit advies is hier niet van toepassing. Als u het voorledige topic gelezen had, zag u dat de luidspreken wel muziek en dergelijke afspeelt. Fijn dat u probeerde te helpen, maar het was helaas niet van toepassing
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic