Purdy

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

activeren simkaart vanuit België

Heb vandaag een nieuw abonnement afgesloten bij een Vodafone Store in Nederland. Hierbij een nieuwe SIM Kaart gekregen. Volgens de verkoper zou de kaart binnen 1 uur geactiveerd worden. Na 4 uur in Nederland te zijn geweest is de SIM kaart nog steeds niet geactiveerd. Ben nu in België, hoe kan mijn SIM kaart z.s.m. geactiveerd worden?
1 Reactie 1
Netwerker
Expert
Expert
  • 986Posts
  • 111Oplossingen
  • 401Likes
Hier op het Vodafone Forum kan niemand jou verder helpen, omdat het een individuele kwestie betreft, waarvoor inzage in jouw klantgegevens en identificatie van jou als persoon noodzakelijk zijn. Dat kan niet via dit Vodafone Forum.

Blijft over:
Bellen vanuit het buitenland met de Klantenservice:
Bel: ++31 6 54 500 100
bekijk keuzemenu
Tarief voor bellen vanuit het buitenland
Maandag /m vrijdag vanaf 08.00 tot en met 20.00 uur
Zaterdag vanaf 08.00 tot en met 18.00 uur
Zondag: gesloten.

Of chatten met een Klantenservice medewerker van Vodafone: zie de contact-pagina van de Klantenservice.

Of Twitteren via Twitter-kanaal: @VodafoneNL
Dat kan 24 uur per dag en zeven dagen per week.


Alvast bedankt voor de toegekende kudo's ;-))

Succes !


Netwerker
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic