Hallo
Vodafone gebruiker Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Jij hebt 3GB + 3GB van VodafoneZiggo dat is 6GB en je vrouw heeft 6GB + 6GB van VodafoneZiggo, neem aan dat dit op het moment de situatie is? Ik kan me dan goed voorstellen dat je graag wilt omzetten
🙂Het ruilen van abonnement is niet mogelijk, je kan wel je abonnement aanpassende,
abonnement wijzigen. Je kunt je abonnement na één maand gratis verlagen binnen je abonnementsgroep. Wil je verlagen naar een andere abonnementsgroep, bijvoorbeeld van een Red naar een Start abonnement, dan kost dat eenmalig
€ 25. Overleg dan even met de afdeling wat dan de nieuwe kosten zijn. Wil je dit op deze manier wijzigen, bel dan naar 0800-2266789
Misschien een leuke andere tip: Je kan natuurlijk ook samen een Red Together abonnement nemen. Jij een Red Together en je vrouw de Red Together Extra, dan heb je samen 160GB (omdat je Ziggo hebt) en anders was het 80GB geweest. Misschien kan je daar ook mee overweg? Kijk maar eens op
deze pagina van Vodafone. Wil je overstappen naar een Red Together dan kan iemand van de klantenservice je helpen, bel 0800-0200056 (ma t/m za bereikbaar). En wil je dit niet, dan moet je denken aan contract overdragen.
Succes en laat nog even weten wat je hebt gedaan
😉