bet4r00t

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Rotterdam Lijnbaan 104 reparatie samsung S6

Mijn S6 geeft geen beeld meer en heb al gebeld met de klantenservice en heb mij laten vertellen dat ik garantie heb.
Ik vraag me alleen af dat als ik naar rotterdam Lijnbaan 104 ga of ik dan mijn beeldscherm direct kan laten vervangen zonder de mobiel op te hoeven sturen.
want als ik de samsung opstuur gaat al mijn data verloren en dat is een big no no...
En is er een telefoon nummer voor de vesteging zelf en niet het algemene nummer?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Anonymous
Niet van toepassing
Het kan alleen daar gemaakt worden als er een repair shop intern zit. Echter is het de vraag of ze de onderdelen op voorraad hebben en het daar kunnen maken voor je. Zo niet zal het alsnog opgestuurd gaan worden.
De nummers van de Vodafone winkels worden niet gecommuniceerd naar buiten toe. Als je doorverbonden wilt worden dan kan dat wel door de klantenservice te bellen. Of je kunt eventueel langs de shop gaan.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Anonymous
Niet van toepassing
Het kan alleen daar gemaakt worden als er een repair shop intern zit. Echter is het de vraag of ze de onderdelen op voorraad hebben en het daar kunnen maken voor je. Zo niet zal het alsnog opgestuurd gaan worden.
De nummers van de Vodafone winkels worden niet gecommuniceerd naar buiten toe. Als je doorverbonden wilt worden dan kan dat wel door de klantenservice te bellen. Of je kunt eventueel langs de shop gaan.
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hoi ,

Even op terug te komen naar je vraag dat je alle data verliest op je telefoon. Ja dat klopt maar... je kunt en back up maken via Samsung Kies (via de PC) :)! Zo blijft je data bewaard en kun je als het toestel weer je kant op komt de back up van je PC naar je toestel verslepen.

Meer informatie over KIES, http://www.samsung.com/nl/support/usefulsoftware/KIES/
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
bet4r00t , heb je het toestel nog ter reparatie aangeboden in de winkel?
Jackie
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 686Posts
  • 21Oplossingen
  • 63Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic