RuudNL

Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes

Roaming in Italië via TIM

Ik zal het kort houden: het TIM-netwerk in de regio Toscane laat geen Vodafone-gebruikers toe (we zitten hier met een paar man met abonnementen, zowel zakelijk als privé en niemand komt erop). Dit is jammer want TIM is veruit het best dekkende netwerk in de regio (beter dan de Italiaanse Vodafone of WIND hier; die vallen continu weg). Op de Vodafone.nl-website staat wel dat er een roamingovereenkomst zou zijn met TIM, echter als dat zo is dan is er op dit moment iets mis. Misschien kan er eens iemand naar kijken 🙂
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo RuudNL,

Ons Forum is bedoeld om met andere bezoekers informatie te delen over technisch gerelateerde vragen betreffende diensten, producten of toestellen van Vodafone.

Het is mogelijk dat er een storing is op het TIM netwerk, zowel centraal als lokaal, hier hebben wij helaas geen overzicht van. Controleer daarom of het ook op andere locaties zo is om een eventueel centraal probleem uit te sluiten. Speelt het probleem ook op andere locaties dan raad ik iedereen aan die dit probleem heeft met TIM in Italië contact op te nemen met onze klantenservice.

De klantenservice zal in dat geval essentiële informatie vragen en noteren. Hoe meer mensen hierover bellen hoe sneller zoiets opgepakt kan of zal worden. Het forum is hiervoor, nogmaals, niet bedoeld.

Met vriendelijke groet,

Marc
Vodafone Forum Team

Bekijk in context

2 Reacties 2
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo RuudNL,

Ons Forum is bedoeld om met andere bezoekers informatie te delen over technisch gerelateerde vragen betreffende diensten, producten of toestellen van Vodafone.

Het is mogelijk dat er een storing is op het TIM netwerk, zowel centraal als lokaal, hier hebben wij helaas geen overzicht van. Controleer daarom of het ook op andere locaties zo is om een eventueel centraal probleem uit te sluiten. Speelt het probleem ook op andere locaties dan raad ik iedereen aan die dit probleem heeft met TIM in Italië contact op te nemen met onze klantenservice.

De klantenservice zal in dat geval essentiële informatie vragen en noteren. Hoe meer mensen hierover bellen hoe sneller zoiets opgepakt kan of zal worden. Het forum is hiervoor, nogmaals, niet bedoeld.

Met vriendelijke groet,

Marc
Vodafone Forum Team
RuudNL
topicstarter
Liefhebber
  • 650Posts
  • 17Oplossingen
  • 125Likes
Hallo Marc,
 
Excuses dan. Het leek me handig om het zo te doen omdat er hier wellicht een nuttiger antwoord terugkwam en andere mensen met hetzelfde probleem dan zien dat zij de enigen niet zijn, maar het is duidelijk en ik zal volgende keer direct naar de klantenservice stappen.
 
Over je inhoudelijke opmerking: mensen met Telfort in dezelfde groep konden wel gewoon op TIM, dus dat is in ieder geval uitgesloten. Maargoed: op naar de klantenservice dus.
 
Groeten,
Ruud
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic