tegoed en verlenging Alleen-lezen Onopgelost
Hallo, Mijn abo is sinds gister verlengd. Ik begon in Juli met 55 euro tegoed incl 27,50 van de vorige maand. 2 dagen geleden was mijn tegoed nog rond de 30 euro aangezien ik maar voor ongeveer 25 eur...
Welkom op de Vodafone Community
Hallo, Mijn abo is sinds gister verlengd. Ik begon in Juli met 55 euro tegoed incl 27,50 van de vorige maand. 2 dagen geleden was mijn tegoed nog rond de 30 euro aangezien ik maar voor ongeveer 25 eur...
Hallo, Ik maak gebruik van een Samsung Gio en de laatste week heb ik problemen om met alle apps contact te maken met het internet. Deze apps kunnen geen contact maken en zijn daardoor ook niet bruikba...
Hallo Allemaal,Ik heb sinds vandaag een Blackberry Curve 9300 los gekocht.Ik had al een Bel+Sms abbo bij vodafone.Nu heb ik vandaag naar de klantenservice gebeld om Blackberry basis aan te sluiten.All...
Heb voor internet een bloX geopend;heb de handmatige instelling voor het toestel gevolgd zoals vodafone dat voorschrijft,maar het enige resultaat dat het toestel voortdurend geeft is NETWERKFOUT.Wat m...
Via mijn werkgever heb ik een mobiele telefoon (Nokia oud model) waarbij ik meeveer op het abbonnement van mijn werkgever. Vodafone kan mij geen gegevens verstrekken omdat het om een nogal Large Accou...
Hoi Ik wil heel graag me toestel verbinden met mijn autoradio zodat ik onderweg veilig kan bellen.Helaas wil dit niet zo goed lukken,ik moet ergens een wachtwoord intypen op me telefoon maar kan niet ...
Beste forum-leden, Ik ben nu in het bezit van een BB Bold en heb hiervoor uiteraard een BB internet abo. Nu wil ik toch graag switchen van phone en hier zal ik geen BB internet meer voor nodig hebben....
Hallo, ik had vrijdag een Vodafone sim-kaart gekocht die bevalt mij prima.Maar nu zie ik een toestel van Vodafone te koop nu heb ik een vraag. iedereen weet mijn nieuwe nummer al. maar kan ik mijn oud...
Hallo, Vlak voor mijn vakantie heb ik een Galaxy S2 gekoccht met het idee tijdens mijn vakantie in het buitenland Internet te hebben (via Blox).Ik ben nu een week in het buitenland (Denemarken/Zweden)...
Hallo,Ik probeer via internet mijn ontvangen mmsjes te bekijken alleen als ik op een onderwerp druk komt er een HTTP Status 500 - apache error. Er is dus iets mis met een server van vodafone en daarom...
Mijn beide dochters zitten momenteel in Duitsland met hun BlackBerry's....Helaas is het zo dat als de internet op reis dagbundel wordt aangezet, het beltegoed toch als sneeuw voor de zon verdwijnt.Mee...
Beste heer/mevrouw, Sinds 16 mei 2011 ben ik bezitter van een Samsunggalaxy gio prepaid.Bij de aankoop van mijn mobieltje stond er 10 euro beltegoed op, maar dat is verdwenen. Ik heb op zaterdag 17jun...
Hallo Vodafone gebruikers, moderators en helpers. Ik heb een abbonnement met een Google Nexus S, het begin verliep prima en heb een paar maanden normaal kunnen internetten, bellen en smsen. Deze maand...
Hallo, Ik heb net een BB curve 8520 gekocht met een vodafoon prepay kaartje erbij.nou heb ik zelf een vodafoon abbo.. en heb dus niets aan de vodafoon prepay kaart.nou stop ik mijn eigen vodafoon sim ...
Hallo,ik zit momenteel wel overhoop met Vodafone prepaid internet op mijn laptop.Gisteren avond laat nog een 20 EURO top up gedaan.SMS bericht ontvangen ter bevestiging van de top up en daarna ging he...
Sinds jaren lang tevreden gebruiker te zijn geweest van Vodafone, besloot ik na een goede aanbieding van Hi over te stappen. Ik heb nooit klachten gehad met Vodafone en nooit problemen gehad met mijn ...
Goedemorgen, Ben ik weer! Nu met automatische notificatie bij nieuwe berichten, want de vorige keer ben ik vergeten dat hier een topic liep... :S Na aanleiding van DEZE Tweet hier de vraag wat de aan ...
Begin deze week de update android 2.3.3 (Software nummer 2.42.161.2 ) geinstalleerd.Een dag later de telefoon aangezet en pincode ongevoerd. 3 keer fout en vandaag met pukcode hersteld Wat ging er fou...
Hi all, Gezien het feit dat wij als Vodafone Moddereter team graag willen weten wie op het Forum actief is, zou ik jullie willen vragen jezelf even voor te stellen. Ik ben niet op zoek naar de naam ...
Sinds vrijdag jl. in bezit van Gio met vodafone prepaid, met gratis basis BloX, staat op het doosje. Ben een beginner met smartphone/android.Na 1 dag is bonus beltegoed van 5,- op! Alleen sms-jes vers...
Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.
Gebruiker | Aantal |
---|---|
86 | |
19 | |
10 |