Ik heb mijn abonnement verlengd en daarbij een nieuw toestel besteld. Het werd op 21-10-2024 bij mij afgeleverd. Helaas was het toestel defect, en ik heb gebruik gemaakt van mijn recht op retour. Ik heb het apparaat op 22-10-2024 teruggebracht naar een van de Ziggo-Vodafone-winkels. In eerste instantie vertelde de medewerker me dat ze het toestel voor reparatie konden opsturen. Uiteraard weigerde ik dat en vroeg om een retour. Ze verwerkten het en gaven me een Servicebon van Dynafix. Toen ik vroeg of ze zeker wisten dat dit een retourverzoek was en geen reparatieverzoek, bevestigden ze dit. Op de Servicebon stond in het veld "Servicecategorie" geschreven: "Vodafone Online - Telesales retour".
Ik kan de status volgen via www.dynafix.com/vodafone/trace, maar er zijn geen updates. Het lijkt erop dat het apparaat nog steeds in de winkel ligt, aangezien de laatste updates "Gegevens compleet" en "Bevestigd" zijn op 22-10-2024. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice via chat en telefoon, maar ze konden me niet verder helpen met de status van mijn retour.
Ik wil graag een nieuw toestel bestellen en mijn abonnement verlengen, maar helaas zit ik vast omdat mijn retour nog niet is verwerkt. Het zou fijn zijn als iemand de status kan controleren en mijn retour kan versnellen. Een defect apparaat ontvangen en dan moeten wachten op een traag retourproces is niet iets wat ik van Vodafone zou verwachten. Ik wil geen tijd meer verliezen, omdat ik geen goede aanbiedingen wil missen. Ik ben bang dat ik naar een andere provider moet overstappen als mijn retourproces blijft achterlopen.