Franco

Stamgast
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 6Likes

Reparatie Vodafone Eindhoven

Beste,
Ik heb mijn HTC oneX laten repareren bij Vodafone in Eindhoven.
Mijn telefoon was gevallen en het scherm volledig gescheurd.
De reparatie van het scherm is goed en snel uitgevoerd, maar nu het volgende.
Ik wil afgelopen week een foto maken met de camera voor op de telefoon en dat lukte niet.
Denk start hem ff opnieuw op en dan zal het wel goed zijn.
Niet dus en wat blijkt nou dat de camera er volgens mij geheel niet meer in zit en het glaasje voor het cameratje is ook weg.
Terug in de winkel zeggen ze dat ze het wel gaan proberen te repareren met een nieuwe camera.
Of deze er wel in zit kunnen ze me niet zeggen omdat ze de telefoon niet durven open te maken??
Ik heb daar nu geen vertouwen meer in en heb dus Vodafone gebeld en gevraagd dit toestel om te ruilen voor een nieuwe.
Ik ben er niet van overtuigd of dit nu wel goed gaat.
Helaas kan dat niet zeggen ze want er moet eerst worden vastgesteld wat er aan de hand is.
Het lijkt me toch duidelijk dat als Vodafone zelf repareerd en het dan kapot maakt dat de klant graag geholpen wil worden.
Als mijn telefoon al 2 jaar oud was ok dan zou ik dat niet erg vinden, maar na 3 maanden?
Misschien zouden jullie me kunnen vertellen wat ik nu het beste kan doen?
Mijn telefoon is via Vodafone verzekerd, dus ja mag toch wat meer flexibiliteit verwachten denk ik.
De enige goede oplossing voor mij zou zijn gewoon omruilen voor een nieuw toestel.
1 Reactie 1
BruceD

Gedreven Meedenker
  • 35Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Franco schreef:
Beste,
Ik heb mijn HTC oneX laten repareren bij Vodafone in Eindhoven.
Mijn telefoon was gevallen en het scherm volledig gescheurd.
De reparatie van het scherm is goed en snel uitgevoerd, maar nu het volgende.
Ik wil afgelopen week een foto maken met de camera voor op de telefoon en dat lukte niet.
Denk start hem ff opnieuw op en dan zal het wel goed zijn.
Niet dus en wat blijkt nou dat de camera er volgens mij geheel niet meer in zit en het glaasje voor het cameratje is ook weg.
Terug in de winkel zeggen ze dat ze het wel gaan proberen te repareren met een nieuwe camera.
Of deze er wel in zit kunnen ze me niet zeggen omdat ze de telefoon niet durven open te maken??
Ik heb daar nu geen vertouwen meer in en heb dus Vodafone gebeld en gevraagd dit toestel om te ruilen voor een nieuwe.
Ik ben er niet van overtuigd of dit nu wel goed gaat.
Helaas kan dat niet zeggen ze want er moet eerst worden vastgesteld wat er aan de hand is.
Het lijkt me toch duidelijk dat als Vodafone zelf repareerd en het dan kapot maakt dat de klant graag geholpen wil worden.
Als mijn telefoon al 2 jaar oud was ok dan zou ik dat niet erg vinden, maar na 3 maanden?
Misschien zouden jullie me kunnen vertellen wat ik nu het beste kan doen?
Mijn telefoon is via Vodafone verzekerd, dus ja mag toch wat meer flexibiliteit verwachten denk ik.
De enige goede oplossing voor mij zou zijn gewoon omruilen voor een nieuw toestel.

Hoi Franco,

Wat vervelend dat je toestel niet goed is gerepareerd. Het toestel wordt eerst uitgebreid onderzocht en beoordeeld door onze reparateurs. Vervolgens maken zij het besluit of het toestel gerepareerd dient te worden of dat er eventueel een nieuw toestel wordt aangeboden. Heb je het toestel ook nogmaals ter reparatie aangeboden?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic