dolemans

Meedenker
  • 12Posts
  • 1Oplossingen
  • 15Likes

Releasedatum Android 5.0 voor Galaxy Note 4?

Android 5.0 duikt op voor de Galaxy Note 4. Kan iemand van Vodafone vertellen wanneer wij hem krijgen? Is er een planning of streefdatum te noemen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @dolemans ,

Op dit moment zij er geruchten dat de update vertraging heeft met uitrollen. Er is nog niet duidelijk of dit echt met de Gear VR bril te maken heeft maar dit kan en punt zijn.

Wanneer deze update dan wordt uitgerold in Nederland is lastig te voorspellen op dit moment.

Bekijk in context

6 Reacties 6
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @dolemans ,

Op dit moment zij er geruchten dat de update vertraging heeft met uitrollen. Er is nog niet duidelijk of dit echt met de Gear VR bril te maken heeft maar dit kan en punt zijn.

Wanneer deze update dan wordt uitgerold in Nederland is lastig te voorspellen op dit moment.
Douwsky

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
in duitsland is er al android 5.0.1 voor de note 4 oftewel ze zijn al bezig met uitrollen oftewel er zou verder geen vertraging meer mogen zijn

nu beschik ik zelf over de SM-N910F en kan ik de duitse versie installeren maar doe ik dit liever niet.
daarom is mijn vraag hoelang dit nog gaat duren voordat ik de update van jullie krijg want als jullie zeggen dat het nog wel een maand kan duren dan gooi ik de duitse rom erop

met vriendelijke groet,
Douwe Snip
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi! @Douwsky ,

Verschillend erg met land, betekent niet dat als België en update heeft ontvangen dat Nederland deze gelijk krijgt.
Wanneer is dus lastig te weten maar sowieso verwacht ik nog meer updates voor de Galaxy Note 4 :).
Kijk af en toe rond op Twitter of Facebook en je kunt altijd later dit topic openen door en vraag te stellen!

De Galaxy Note 3 krijgt nu wel zijn update binnen de Note 4 zal snel opvolgen als alle Note 3 gebruikers op de nieuwste versie zitten.
josje

Meedenker
  • 13Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Hoe kan het dan dat mijn broer een note 4 heeft gekocht na mij en hij alwel de 5.0.1 heeft en ik nog steeds de 4.4.4???
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Goedemorgen,

Als hij zijn toestel los heeft gekocht verlopen updates via Samsung en niet via Vodafone. Daar is vaak verwarring in maar het is niet anders te verhelpen.
Mel
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 564Posts
  • 6Oplossingen
  • 20Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic