idaaa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Rekening oktober 2018 hoger

voor de maand oktober heb ik €43 betaald.
na controle rekening kom ik op een totaal bedrag van €39.84.
Ik begrijp niet waarom ik €43 betaald heb. Ik zou graag een verklaring willen hebben.
Het geld geb ik teruggeboekt aangezien ik het onduidelijk vind.
Ik hoor het graag.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@idaaa, ik begrijp dat je graag wilt weten waarom de rekening hoger is. Heb je al op je My Vodafone gekeken? Daar wordt elke rekening gespecificeerd. Het slechte wat je kunt doen is het geld terugboeken, door het niet te betalen via automatische incasso betaal je namelijk extra kosten. Zie ook onze voorwaarden. Je kunt dit het beste eerst bespreken met onze betalingsafdeling, bel hiervoor morgen gratis met 1201. Via het Forum kunnen we dit verder niet nakijken, het topic wordt dus binnenkort gesloten.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@idaaa, ik begrijp dat je graag wilt weten waarom de rekening hoger is. Heb je al op je My Vodafone gekeken? Daar wordt elke rekening gespecificeerd. Het slechte wat je kunt doen is het geld terugboeken, door het niet te betalen via automatische incasso betaal je namelijk extra kosten. Zie ook onze voorwaarden. Je kunt dit het beste eerst bespreken met onze betalingsafdeling, bel hiervoor morgen gratis met 1201. Via het Forum kunnen we dit verder niet nakijken, het topic wordt dus binnenkort gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Geen reacties meer. Topic gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic