Jgk83

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Kopie-contracten

Al vanaf augustus probeer ik kopien van mijn contracten van de afgelopen 8 jaren met Vodafone te verkrijgen. Gezien de wettelijke bewaartermijn van 7 jaren, zou dit voor Vodafone niet zo moeilijk moeten zijn om deze op te leveren. Echter heb ik ze nog steeds niet ontvangen. Is er enige duidelijkheid of ik ze überhaupt nog wel ga ontvangen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11880Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3105Likes
Hoi Jgk83
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten community en wij als klanten kunnen je hier niet bij helpen. Het best wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of via My Vodafone kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).

Eventueel kan je nog een privé bericht sturen via Twitter en/of Facebook. Deze mensen kunnen je ook helpen met deze vraag. De Community kan je hier, jammer genoeg, niet mee helpen.

Let op, op zondag is er geen support via de telefoon.

Bekijk in context

13 Reacties 13
Energieboy
Expert
Expert
  • 11880Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3105Likes
Hoi Jgk83
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Dit is een klanten helpt klanten community en wij als klanten kunnen je hier niet bij helpen. Het best wat je kan doen is contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of via My Vodafone kan je online met de klantenservice chatten in de app en/of via je browser (via deze weg heb je sneller contact en antwoord).

Eventueel kan je nog een privé bericht sturen via Twitter en/of Facebook. Deze mensen kunnen je ook helpen met deze vraag. De Community kan je hier, jammer genoeg, niet mee helpen.

Let op, op zondag is er geen support via de telefoon.
Jgk83
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hallo Energieboy,

Thanks voor je reactie. De door jou genoemde opties heb ik reeds geprobeerd en zijn onsuccesvol gebleken. Iets met slechte service zeg maar.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Energieboy, zoals Energieboy aangeeft kunnen we dit via het Forum niet nakijken, via de klantenservice kan de status van je aanvraag worden nagekeken. Het topic wordt binnenkort gesloten.
Jgk83
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
En wie ben jij Marc?
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
@Jgk83 , ik ben een moderator van Vodafone. Als het goed is zie je dit ook achter mijn naam.
Jgk83
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ah Okay. Heb je nog andere ingangen binnen jullie bedrijf? Die klantenservice werkt niet. En ik krijg bij hun dat ze de boel systematisch saboteren en hun niet aan de wet houden.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11880Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3105Likes
Jgk83 wrote:
Ah Okay. Heb je nog andere ingangen binnen jullie bedrijf? Die klantenservice werkt niet. En ik krijg bij hun dat ze de boel systematisch saboteren en hun niet aan de wet houden.

Maar natuurlijk zijn er meer ingangen naar Vodafone.
Stuur een privé bericht via Twitter en/of Facebook en leg uit wat je problemen zijn, die kunnen je ook helpen. Daarnaast kan je ook nog chatten met de klantenservice, maar je zegt dat de klantenservice zich niet aan de wet zouden houden, dan is het chatten misschien ook niet handig, want die vertrouw je dan ook niet 🙂

Je kan het beste dan maar even een berichtje sturen via bovenstaande. Die mensen nemen de tijd voor je en gaan kijken wat te doen. Maar ook deze mensen zullen zich aan de wet moeten houden en zijn gebonden aan regels. Wie weet kom je er wel iets verder mee?
Jgk83
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Chat en Facebook werkten ook niet. Dus vandaar dat ik op zoek ben naar andere opties. Iets met wat hogerop in de organisatie zeg maar.

Eerlijk gezegd zit ik er zelf ook niet op te wachten om aangifte te moeten doen oid. Inmiddels wel de hoogste baas van Vodafone toegevoegd op LinkedIn. Maar die wil ik eigenlijk hier ook niet mee lastig vallen. Dus Marc, heb je nog andere opties?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11880Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3105Likes
Waarom werkt Facebook en de chat niet?
Ik kan via Facebook een privé bericht sturen en op de chat kan ik ook gewoon chatten met iemand van Vodafone. Misschien dat ze het druk hadden op het moment dat je dit hebt geprobeerd, maar nu kan het gewoon.

Hogerop, dan zal je een klacht in kunnen dienen via deze pagina: https://www.vodafone.nl/support/contact/klacht.shtml. Daar staat wat je kan doen en als Vodafone geen gehoor geeft dat je dan contact op kan nemen met de Geschillencommissie Telecommunicatie.
Jgk83
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Omdat ze niet structureel niet leveren waar ik om vraag. En conform de wetgeving heb ik er recht op.
Die geschillencommissie is misschien nog wel een optie. Al lijkt het me onlogisch dat dit niet binnen vodafone zelf geregeld zou kunnen worden. Marc?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11880Posts
  • 3489Oplossingen
  • 3105Likes
Maar als je er niet uit komt is dat wel de weg die je dan moet bewandelen. Als jij zegt, en denkt, dat Vodafone zich niet aan de wetgeving voldoet, dan kan je niets anders doen dan daar een mail naar toe sturen. Want dan is of Vodafone niet goed geïnformeerd of jij niet. En met de geschillencommissie moet je er zeker wel uit komen.

Marc kan in dit opzicht ook niet zoveel doen dan wat hij al heeft aangegeven:
We kunnen dit via het Forum niet nakijken, via de klantenservice kan de status van je aanvraag worden nagekeken.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Het is nu wel duidelijk dat dit niet op het Forum thuishoort, topic bij deze gesloten.
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic bij deze gearchiveerd.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic