Ginoowen

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Rekening niet correct

Beste,

Ik heb het vermoeden dat er bij mijn laatste rekening een aantal fouten zijn gemaakt.

Hoe kan ik deze gecrediteerd krijgen als dit zo is.

Ik heb een Screenshot van de fout. die ik graag in een prive bericht deel.

Mvg,

Gino Bouwmeester
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hiermee kunnen we je vanuit hier niet verder helpen. Dit is omdat hier op het forum, vragen gesteld worden door forumleden, die beantwoord worden door andere forumleden. Zelfs ik als forumlid/ medewerker van Vodafone kan vanuit hier niet in de systemen. Dit is oa vanwege de privacy van klanten.
Ik raad je aan om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice, afdeling facturen.
Nadia
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 730Posts
  • 20Oplossingen
  • 70Likes
Topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic