NickMarije

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Rekening betalen

Hallo,
Ik heb sinds een paar maand Vodafone hybride.
Ik betaal €4 per maand voor 75 belminuten.
De eerste twee maand is de betaling goed gegaan maar de betaling voor de maand juli is verkeerd gegaan aangezien er niet genoeg geld op mijn rekening stond.
Nu kijk ik op my Vodafone bij betalingen maar ik kan nergens vinden waar ik wat kan betalen.
Ook heb ik jullie klantenservice gebeld en die zei dat ik mijn hybride opnieuw moest activeren via my Vodafone maar ik snapte er helemaal niks van en het werd erg onduidelijk uitgelegd. Ik ben hier dus niks wijzer van geworden en ik krijg dagelijks een sms van Vodafone waarin staat : graag beltegoed betalen via www.vodafone.nl indien betaling uitblijft, wordt incassoprocedure opgestart waar €40 + kosten aan verbonden zijn. Ik heb deze sms nu al een aantal keren gekregen en ik wil graag mijn €4 betalen maar ik weet niet hoe en waar.

Met vriendelijke groet,
Nick
2 Reacties 2
Anonymous
Niet van toepassing
Hey NickMarije,

Ik raad je eens aan om in te loggen via de website. Als het goed is dan zie je daar de betaling en rekening terug.
Mocht het dan echter nog niet geval zijn raad ik je aan om contact op te nemen met de klantenservice. Dit kun je doen via Twitter, Facebook, de chat of via de tel. bij Facebook en Twitter kun je dan een link van het forum posten zodat mijjn collega's zien waar het over gaat.
Vanuit hier kan ik je niet verder helpen omdat ik vanuit hier niet inde systemen van Vodafone kan ivm privacy gevoelige gegevens. Deze worden namelijk niet gedeeld op het forum.

Groetjes Steven
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topic gesloten, zie ook de regels van het board.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic