Hallo,
Ik heb sinds een paar maand Vodafone hybride.
Ik betaal €4 per maand voor 75 belminuten.
De eerste twee maand is de betaling goed gegaan maar de betaling voor de maand juli is verkeerd gegaan aangezien er niet genoeg geld op mijn rekening stond.
Nu kijk ik op my Vodafone bij betalingen maar ik kan nergens vinden waar ik wat kan betalen.
Ook heb ik jullie klantenservice gebeld en die zei dat ik mijn hybride opnieuw moest activeren via my Vodafone maar ik snapte er helemaal niks van en het werd erg onduidelijk uitgelegd. Ik ben hier dus niks wijzer van geworden en ik krijg dagelijks een sms van Vodafone waarin staat : graag beltegoed betalen via www.vodafone.nl indien betaling uitblijft, wordt incassoprocedure opgestart waar €40 + kosten aan verbonden zijn. Ik heb deze sms nu al een aantal keren gekregen en ik wil graag mijn €4 betalen maar ik weet niet hoe en waar.
Met vriendelijke groet,
Nick