liebra

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Registreren MyVodafone lukt niet

Heb vandaag de Free SIM ontvangen. Heb als eerste het tegoed met 10 euro opgewaardeerd.
Daarna mezelf proberen te registreren op My.Vodafone, maar ik ontvang geen SMS-code.
Ook op de pagina voor nummerbehoud alles ingevuld, maar ook daar ontvang ik geen SMS-code.

Ik kan wel zelf SMS versturen naar een andere mobiel en SMS terug ontvang ik wel.
Maar de SMS-code van Vodafone komen niet binnen?
5 Reacties 5
liebra
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Ik heb het inmiddels opgelost. De SIM-kaart zat in een Huawei Mobile Wifi, en met de app kon ik SMS sturen en ontvangen. Ik kreeg alleen de SMS-en van Vodafone niet.
Toen ik de SIM-kaart in een oude mobiel plaatste kreeg ik die SMS-en opeen wel te zien en kon ik mijn registratie en nummerbehoud aanvraag afmaken.
De SIM-kaart zit nu weer in de Huawei Mobile Wifi. Betekent dit dat SMS-en van Vodafone nog steeds niet door zullen komen, of heeft dat nog ergens anders mee te maken?
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
verwijderd
liebra
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
@NetwerkFreak: Op die dongle komen andere sms-en wel binnen, en ik kan met de app van de dongle ook op mijn ipad sms-en versturen. Alleen de systeem-SMS-en van Vodafone ziet de dongle blijkbaar niet.
Die dongle is overigens een Vodafone R215 (Huawei E5372)
NetwerkFreak
Expert
Expert
  • 1397Posts
  • 45Oplossingen
  • 200Likes
verwijderd
Flow

Gedreven Raadgever
  • 132Posts
  • 14Oplossingen
  • 29Likes
Vreemd dat die niet binnen komen op de dongle. Bij mij nooit problemen mee gehad. Als dit probleem blijft bestaan raad ik je aan contact op te nemen met de klantenservice voor een onderzoek.

Gr
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic