Zoofke

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Registreren Blackberry Lukt Niet.

Zaterdag 22 mei heb ik mijn BlackBerry Curve 8520 gekocht (en daar heb ik mn oude simkaart in gestopt van vodafone). Maar als ik mn email in wil stellen geeft hij alleen de 2e optie (en dus niet die van je eigen email invoeren). Nu heb ik dus geprobeerd om via BlackBerry Internet Service mn blackberry te registreren, ook dat lukt niet want dan geeft hij een foutmelding met: -- Kan account niet maken: Dit BlackBerry(R)-toestel staat niet geregistreerd bij uw serviceprovider. Registreer dit toestel en controleer of de URL van de huidige website overeenkomt met de URL die u van uw serviceprovider hebt gekregen. Registreren: 1. Klik in de toepassingenlijst van uw toestel op Opties, of klik op Instellingen > Opties. 2. Klik op Geavanceerde opties > Hostrouteringstabel. 3. Druk op de menutoets en klik vervolgens op Nu registreren. Neem contact op met uw serviceprovider als het probleem zich blijft voordoen. -- Maar als ik dus na Hostrouterinstabel ga en op nu registreren klik krijg ik geen bericht terug?
2 Reacties 2
diondinho

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja ik heb precies het zelfde echt raar !
peter78

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb precies het zelfde ik heb ook sinds kort een blackberry gekocht bij vodafone en ik kan mij ook niet registreren melding: "Dit BlackBerry®-toestel staat niet geregistreerd bij uw serviceprovider" iemand suggesties. Ik hoorde trouwens van een aantal vrieden die een blackberry abonnement bij kpn hebben gekocht zij hebben ook dit probleem en dat lijkt mij vreemd aangezien ze de blackberry bij een andere provider hebben gekocht.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic