Dag Ingrid,ik heb hetzelfde probleem, en zojuist een medewerker aan de telefoon gehad over het probleem.Het schijnt te liggen aan dat de website op het 3G/HSDPA netwerk wordt geblokkeerd, omdat teveel toestellen de website niet zouden kunnen bekijken.Nu is de HTC Desire prima in staat om de website te openen met zijn Chrome Webkit browser (probeer maar eens via WIFI en een vaste internet lijn), dus het is inderdaad een vreemde keuze. Ik gok dat ze het de gebruikers niet te makkelijk willen maken om binnen je bundel te blijven, want waar verdienen ze nou uiteindelijk het meest aan? Precies, over je bundel heen gaan. Maar gelukkig hebben we het hier over Android, en is er een zeer handige app beschikbaar genaamd:
BELTEGOED Ik zou niet de widget gebruiken, want als deze voor welke reden dan ook even niet het beltegoed kan controleren draait er constant een "loading" animatie, zeer irritant. Je kunt beter een snelkoppeling naar de app zelf maken op je homescreen, en op de refreshknop drukken.Hopelijk heb ik hierbij een nuttig antwoord gegeven op je probleem.