Hoi
rietje52 Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.
Uiteraard heel vervelend dat je dit is overkomen en dat je moeder hart problemen heeft. Het is natuurlijk niet de vraag hoeveel telefoontjes je hebt gemist of nog gaat missen, maar hoe dit opgelost kan worden. Heb je je toestel al eens uitgezet en daarna weer aan? Ik zou het volgende eens proberen: Uitzetten, SIMkaart eruit (even schoonmaken met theedoek), 10 minuten wachten, SIMkaart er weer in steken en dan weer aanzetten. Dan heeft die een kleine reset gehad bij Vodafone en misschien ook wel in je toestel.
Eventueel zou je ook nog je SIMkaart in een ander toestel kunnen stoppen om te kijken of het niet aan je toestel ligt ipv aan Vodafone (SIMkaart). Dat kan natuurlijk ook wel eens gebeuren.
Je zou op
deze website kunnen kijken of er misschien een storing is. Daarnaast kan je ook je probleem op die pagina doorgeven zodat Vodafone dit kan onderzoeken. Aan de hand van die info kan Vodafone kijken wat er aan de hand is en je informeren. Dit moet natuurlijk opgelost worden zodat je weer gewoon bereikbaar bent.
Ik hoop dat je snel achter een oplossing komt en dat het straks allemaal weer goed werkt.
En natuurlijk sterkte met je moeder.