Mids

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red together

hoi,

na alle ellende die al eerder uitgebreid beschreven is ben ik goed geholpen door vodafonewinkel maar ook daar twee uur wachten op telefonische omzetting klantnummers. Vervolgens dag later twee uur wachten via vodafone hulpnummers voor omzetting en gelunkt en goed ook. Nu ben ik op zoek hoe ik myvodafone voor de extra gebruikers weer kan activeren. Oude wachtwoorden zijn opeens onbekend. Nieuwe wachtwoorden aangevraagd via site komen niet binnen, telefoon en chat compleet onbereikbaar? Iemand idee
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Mids
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend allemaal hoe het verloopt. Maar via de community kunnen we als klanten elkaar daar niet mee helpen. Je zal toch contact op moeten nemen met de klantenservice van Vodafone. Wat je kan doen is een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook. Daar zitten mensen die je kunnen helpen, die kunnen zich er even in verdiepen en antwoord geven. Het duurt soms wel even voor je antwoord krijgt, maar antwoord krijg je wel!

Succes

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes
Hoi Mids
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Erg vervelend allemaal hoe het verloopt. Maar via de community kunnen we als klanten elkaar daar niet mee helpen. Je zal toch contact op moeten nemen met de klantenservice van Vodafone. Wat je kan doen is een privé berichtje sturen via Twitter en/of Facebook. Daar zitten mensen die je kunnen helpen, die kunnen zich er even in verdiepen en antwoord geven. Het duurt soms wel even voor je antwoord krijgt, maar antwoord krijg je wel!

Succes
Mids
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,

Dank voor je antwoord maar heb geen enkele behoefte openbare communicatiekanalen te gebruiken voor persoonlijke vragen. Geen enkel probleem met helpdesks ed maar twitter/fb moeten geen klaagstroom worden daar is het niet vooer bedoeld
Energieboy
Expert
Expert
  • 12304Posts
  • 3562Oplossingen
  • 3205Likes
Hi,
Nu juist bij Vodafone zijn dit wel de kanalen waar je het best en snelst antwoord kunt krijgen. Maar als je daar geen gebruik wenst te maken dan zal je moeten bellen met de klantenservice van Vodafone.

Via hier kunnen andere klanten je niet helpen omdat deze, natuurlijk, niet in je gegevens kunnen kijken. Dus bellen of een chat of via Twitter en/of Facebook kunnen ze bij Vodafone prima helpen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic