Ieke10

Gedreven Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

Red together

Sinds een klein weekje heb ik samen met mijn gezin een red together abonnement. Wat ik erg jammer vind is dat het data tegoed niet onderling te verdelen is. Je kunt alleen een notoficatie instellen bij max 10 GB. Ik wil graag weten wat andere hiervan vinden. Nu is het gewoon mogelijk dat 1 persoon veel data opslubt terwijl een ander tekort komt aan het einde van de maand. Ik weet van het uitzetten, maar dan moet ik wel weer iets gaan doen, ipv gewoon te weten dat ieder zijn deel kan gebruiken.
11 Reacties 11
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi Ieke10

Leuk om te lezen dat je samen met je gezin het Red Together abonnement gebruikt.
Dankjewel voor je feedback!

Als ik het goed begrijp, wil je dus letterlijk het totaal aantal GB delen door het aantal personen.
Ik ga je feedback hierover intern doorzetten omdat ik me kan voorstellen, dat je wilt dat iedereen evenveel data heeft/ mag gebruiken.
Ik ben ook heel benieuwd naar wat andere hiervan vinden.
eouwehand

Meedenker
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Zou ik een goede toevoeging vinden, maar dan wel ook groter dan 10 GB als keuze. 20 GB en 40 GB bijvoorbeeld ook, om te voorkomen dat je het anders meerdere malen per maand moet toewijzen, als je een grotere hoeveelheid wilt toekennen.

Verder zou het prettig zijn als je behalve inzage in het totale tegoed in de persoonlijke Vodafone app, ook in dat overzicht direct kunt zien hoeveel je daar als gebruiker zelf van hebt verbruikt.

Nu zien alle gebruikers alleen hoeveel er totaal over is. Daarbij weet je dus niet direct hoeveel je daarvan zelf hebt verbruikt. En zeker als je het verdeeld hebt, willen die extra gebruikers wel weten wat je nog tot de beschikking hebt aan data.

Ook als je dat niet hebt verdeeld, geeft die inzage elke inviduele gebruiker op die manier natuurlijk aan of hij of zij niet teveel (heeft) verbruikt in verhouding tot de rest.

Dat lijkt me daarnaast sowieso een veel handigere extra manier om een gebruiker te attenderen op zijn gebruik (dan alleen een notificatie die op een zeker moment komt). De opgemaakte data is op die manier dan namelijk op elk moment van de maand direct in te zien in jouw persoonlijke Vodafone App en altijd te raadplegen als je vermoed dat je eventjes wat meer hebt verbruikt.
Ieke10
topicstarter
Gedreven Meedenker
  • 29Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes
Klopt ik wil graag Gb kunnen toewijzen pp. Maar dat hoeft niet persé 40,40,40,40 te zijn maar net hoe ik het wil om het te verdelen. Bijvoorbeeld 20,20,60,60 of nog heel anders. Het lieft wil ik dat ook nog kunnen aanpassen in de loop van de maand want soms is er iemand die meer nodig heeft terwijl de ander nog over heeft.
eouwehand : je kunt nu ook zien wat ieder de lopende maand al verbruikt heeft door in de app op de balk: je verbruik bekijken te klikken. Je zietdan wat de persoon in deze lopendemaand aan mb’s heeft verbruikt. Maar ik begrijp wel wat je bedoeld je wilt het graag in 1 van de rondjes zien in de hoofdpagina. Misschien komt dat wel als je Gb kunt gaan toewijzen pp.
eouwehand

Meedenker
  • 23Posts
  • 1Oplossingen
  • 6Likes
Ieke10 Ja, weet dat je het op die manier ook kan inzien, maar in een rondje op die hoofdpagina is inderdaad veel gebruiksvriendelijker en daardoor sneller te zien.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Top dankjewel beide voor jullie feedback! Ik zal dit intern doorgeven ? Ieke10 eouwehand
Raydewit

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Hallo,

Ik vind het een gemiste kans betreft het delen van de GB's waarom is het niet mogelijk om dit per persoon in te stellen? Ik als hoofdeigenaar wil zelf bepalen wie hoeveel GB's krijgt . Wordt dit eerdaags wel veranderd?

Gr. Ray
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Op dit moment Is er nog niks bekend od dit gaat veranderen Raydewit
Ik kan me voorstellen dat je dit wel wilt.
janzelf

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Wat zijn de juiste instellingen voor Red Together in Myvodafone?
Ik heb 2 Vodafone gebruikers en tevens Ziggo. Toch heb ik maar een totale datapot van 80Gb? Zou icm Ziggo 160Gb moeten zijn.
Moet deelname aan datapot nu aan of uit staan voor alle deelnemers?
Graag advies.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi janzelf

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's.

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan.
Heb jij digitale TV en internet (snelheid minimaal 30 Mbps) van Ziggo? En op hetzelfde adres minimaal één van deze abonnementen: Start, Red, Smart, Scherp of Black? Dan krijg je van ons iedere maand non-stop gratis extra’s! Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Kun je ons een berichtje sturen via Facebook, Twitter of via de chat? Hierdoor kunnen mijn collega's controleren of je aan de voorwaarden voldoet en betreft het abonnement alles goed staat. Laat je me weten of het gelukt is?
janzelf

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven wrote:
Hoi janzelf

Zodra het abonnement in gaat, gaan de systemen tussen Vodafone en Ziggo synchroniseren. Het is van belang dat beide op exact hetzelfde adres vermeld staan voor de extra's.

Daarna wordt er gekeken of je aan de voorwaarden voldoet en eventueel een akkoord gegeven indien er aan alle voorwaarden wordt voldaan.
Heb jij digitale TV en internet (snelheid minimaal 30 Mbps) van Ziggo? En op hetzelfde adres minimaal één van deze abonnementen: Start, Red, Smart, Scherp of Black? Dan krijg je van ons iedere maand non-stop gratis extra’s! Zie voor alle voorwaarden: www.vodafone.nl/non-stop. Binnen 4 weken worden de extra's dan ook aangesloten als je aan de voorwaarden voldoet.

Kun je ons een berichtje sturen via Facebook, Twitter of via de chat? Hierdoor kunnen mijn collega's controleren of je aan de voorwaarden voldoet en betreft het abonnement alles goed staat. Laat je me weten of het gelukt is?

ff bericht per twitter gestuurd
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Top 🙂
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic