Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 9,207Oplossingen
  • 25.1KDiscussies
  • 71.7KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

OPGELOST: Storing mobiele data, bellen & gebeld worden Sticky Onopgelost

Update 25 oktober 16:11 uur De storing waardoor een deel van onze klanten problemen hadden met het gebruik van mobiele data, bellen en gebeld worden is verholpen. Excuses voor het ongemak. Ervaar je o...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

Storing Voicemail - bellen naar voicemail / afluisteren voicemail Sticky Opgelost

Op dit moment kun je mogelijk problemen ervaren met het bellen naar je voicemail / afluisteren van je voicemail. Er wordt hard gewerkt om het probleem zo spoedig mogelijk te verhelpen. Mocht er een up...

Vodafone Info door Community Developer
  • 304 Topics
  • 26 Oplossingen
  • 214 Likes

status toestel omgeruild Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag, Ik heb vorige week mijn Iphone 7 plus binnengebracht voor reparatie, deze was uit zichzelf heel erg warm geworden zonder aan de lader te zitten en zonder in gebruik te zijn.Na afkoelen gi...

jeroendr door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Slecht netwerk Hoogeveen Alleen-lezen Onopgelost

Ik woon in Hoogeveen En het valt mij al een behoorlijke tijd op dat jullie net werk hier erg slecht is. Waar ik 1 tot heel soms 2 bars verbinding sterkte heb met Vodafone heeft mijn vrouw met Ben (T-m...

Narrock door Liefhebber
  • 26 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 3 Likes

opgelicht door vodafoon Alleen-lezen Onopgelost

zijn er meer mensen opgelicht? ik had in 2105 een abbo afgesloten en kreeg een mail dat ik tussentijds een andere foon kon halen, ik ben toen naar de winkel in schiedam gegaan. hier werd me verteld da...

Vodafone Abonnement tegoed Alleen-lezen Onopgelost

Hoi Vodafone,Ik kan al meer als een week zowel op de site als op de app mijn tegoed niet meer inzien, op de site krijg ik deze melding:Foutcode: BSL-14001 En op de app deze melding:https://postimg.org...

Sandor1 door Gedreven Meedenker
  • 25 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

email klantenservice Alleen-lezen Onopgelost

Ik wil de klantenservice bereiken en zit in het buitenland. Ik kan dus niet naar een winkel gaan of het 0800 nummer bellen. Heeft iemand een emailadres? Tnx

overstappen van kpn naar vodafone Alleen-lezen Onopgelost

Hallo, Gisteren heb ik aangegeven over te willen stappen van kpn naar vodafone en heb een telefoon en abbonement uitgezocht. Nu heb ik op mijn profiel al 1 abbonement staan, deze is van mijn man. nu k...

abriella door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

abonnement verlengen met een nieuw toestel. zitten daar kosten aan. Alleen-lezen Onopgelost

mijn vraag is hoe zit het als je je abonnement wil verlengen en je bent ziggo klant. en als je wilt verlengen maar je wilt een nieuw toestel moet je dan bijbetalen. ik snap dat niet helemaal.

Roamingkosten Europa? Alleen-lezen Opgelost

Kan iemand mij even bijpraten, want ik snap het niet meer. Hoe zit het nu met het afschaffen van de roamingkosten in Europa? Heb ik met mijn bijna 1 jaar oude Red-abo vanaf 15 juni nu wel of geen roam...

Goos06 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Geen reactie vanuit Vodafone inzake oplossing Alleen-lezen Onopgelost

Ik krijg helaas geen reactie op mail verkeer!!!Onderstaande mail is verstuurd op vrijdag 30 juni. Goedemorgen xxx, Ik heb net een collega van jou gesproken die direct bij jou op de afdeling werkt.Ik h...

ghermse door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

simkaart activeren in buitenland Alleen-lezen Onopgelost

Ook ik ben in het buitenland als mijn nieuwe simkaart geactiveerd dient te worden, wat dus blijkbaar niet gaat. Betekent dit dat ik vervolgens niets meer heb: niet mijn huidige abonnement en dus ook n...

Stratos10 door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

cybercriminelen Alleen-lezen Onopgelost

Het consumentenprogramma radar verstuurt een waarschuwing waarbij cybercriminelen berichten versturen die bestemd zouden zijn voor Vodafone klanten.Het bericht ziet er zeer professioneel uit en wannee...

staaks door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

1000 kinderen op de VodafoneZiggo Experience Days Alleen-lezen Onopgelost

Veel kinderen groeien op in een omgeving met weinig rolmodellen en veel werkloosheid. Dat maakt een goede voorbereiding op de arbeidsmarkt bijna onmogelijk. Tijdens Experience Days bij vestigingen van...

Sietske door Oud Vodafone Moderator
  • 1394 Topics
  • 51 Oplossingen
  • 59 Likes

Systeemwerkzaamheden in nacht van 22 op 23 juli Alleen-lezen Onopgelost

http://voda.fo/ne/jksd0 In de avond/nacht van 22 op 23 juli zullen er werkzaamheden plaatsvinden binnen Vodafone. Om dit goed te laten verlopen worden verschillende systemen (gedeeltelijk) afgesloten....

Sietske door Oud Vodafone Moderator
  • 1394 Topics
  • 51 Oplossingen
  • 59 Likes

Overstappen Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,Op 21 september loopt mijn KPN abonnement af. Ik wil graag overstappen naar Vodafone. Ik weet dat ik 60 dagen van te voren mag overstappen. Echter is mijn vraag of nu wel alvast een nieuw abonne...

harde fouttoon Alleen-lezen Opgelost

Goedemiddag,Eindelijk had ik de tijd mijn simkaarten te verwisselen en te proberen of ik met mijn privé simkaart ook bij niet opnemen aan de andere kant de vervelende harde fouttoon krijg. Dit is het ...

aster door Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Internet Maximaal in de EU Alleen-lezen Opgelost

Beste, Mijn abonnement bestaat uit 11GB (snel) per maand, plus oneindig (langzaam). Dit is opgedeeld als een 1GB abonnement en de 10GB 'Internet Maximaal' blox.Nu vraag ik me af: Hoeveel GB kan ik vri...

Justist door Ontdekker
  • 9 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Gratis Vodafone YOU prepaid simkaart Alleen-lezen Onopgelost

Ik wilde vandaag een gratis simkaart aanvragen, omdat ik graag wil overstappen naar Vodafone. Echter, na enkele keren geprobeerd te hebben, lukt het mij, net als bij meerderen, niet om de sim aan te v...

DavyT door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone wallet werkt niet op de Samsung Galaxy S8+ Alleen-lezen Onopgelost

Vodafone wallet wil niet goed werken op mijn Samsung Galaxy S8+. Het lukt om de app te installeren. Als ik paypal of een creditcard wil toevoegen krijg ik de volgeden de melding: "TelefoonVoor deze di...

Krimson70 door Gedreven Ontdekker
  • 6 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 4 Likes

Netflix 4g kijken Alleen-lezen Onopgelost

Hallo Sinds een maand kan ik ineens geen netflix meer kijken op mobiel Samsung Galaxy s7 edge Wi-Fi thuis geen probleem mobiel van mijn vrouw note 4 zelfde verhaal netflix zegt dat het aan de stabilit...

Wardaddy door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

galaxy s7 edge Alleen-lezen Onopgelost

ik heb geen mobiel internet terwijl hij op wifi wel werkt. en bij instellingen geeft ie wel gewoon aan verbonden te zijn

nanco door Ontdekker
  • 5 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen