xKiimmm92

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red together nieuwe telefoons

Hallo,

Mijn man en ik hebben beide een abonnement bij Vodafone met toestel. Nu is het abonnement van mijn man afgelopen en hebben we contractoverdracht aangevraagd zodat we straks Red together kunnen afsluiten alleen zitten we met 1 vraag , waar we in de vodafone ook geen ja of nee antwoord op kregen.

 

Is het nog steeds mogelijk om telefoons bij het abonnement toe te voegen en deze dan om de 2 jaar te laten vervangen? Of hoe gaat dit in zijn werk? Mijn man zijn toestellening is nu afgelost dus zou hij graag een nieuwe willen en mijn eigen is in oktober afgelost ook ik zou dan een nieuwe willen..

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @xKiimmm92 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat goed dat jullie samen naar een Red Together abonnement overstappen. Ik begrijp dat je het abonnement van je man al hebt over laten zetten, maar heb je daar nu ook gelijk een abonnement bij gedaan? Zo ja, dan zou je eigenlijk niet meer een toestel er bij kunnen nemen. Dan zou ik de klantenservice bellen om dit aan te passen! (dit kan nog binnen de 14 dagen bedenktijd). En jij zelf kan gebruik maken van Vodafone Next en nu ook al over te gaan naar een nieuw abonnement met toestel. 

Het is dus allemaal mogelijk maar de persoon bij de klantenservice moet wel met je mee denken!!

Deze Klantenservice zou bellen, dit is de afdeling die alle doet met aanpassen abonnement naar Red Together: 0800 - 020 00 56 (Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur / Za 09.00 - 18.00 uur). 

Anders zou je moeten wachten op iemand van Vodafone die je hier kan helpen. Al hoewel ik verwacht dat de klantenservice je hier beter in kan helpen. Morgenochtend kan je ze bellen en je laten helpen. Het kan ook zijn dat hun advies anders is en misschien kan je abonnement gelijk over met toestel, zonder Vodafone Next. Dus bellen is wel slim!

Laat nog even weten of het is gelukt.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Hoi @xKiimmm92 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat goed dat jullie samen naar een Red Together abonnement overstappen. Ik begrijp dat je het abonnement van je man al hebt over laten zetten, maar heb je daar nu ook gelijk een abonnement bij gedaan? Zo ja, dan zou je eigenlijk niet meer een toestel er bij kunnen nemen. Dan zou ik de klantenservice bellen om dit aan te passen! (dit kan nog binnen de 14 dagen bedenktijd). En jij zelf kan gebruik maken van Vodafone Next en nu ook al over te gaan naar een nieuw abonnement met toestel. 

Het is dus allemaal mogelijk maar de persoon bij de klantenservice moet wel met je mee denken!!

Deze Klantenservice zou bellen, dit is de afdeling die alle doet met aanpassen abonnement naar Red Together: 0800 - 020 00 56 (Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur / Za 09.00 - 18.00 uur). 

Anders zou je moeten wachten op iemand van Vodafone die je hier kan helpen. Al hoewel ik verwacht dat de klantenservice je hier beter in kan helpen. Morgenochtend kan je ze bellen en je laten helpen. Het kan ook zijn dat hun advies anders is en misschien kan je abonnement gelijk over met toestel, zonder Vodafone Next. Dus bellen is wel slim!

Laat nog even weten of het is gelukt.

xKiimmm92
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Hallo, 

Bedankt voor het antwoord, nee mijn man heeft nog geen verlenging oid aangevraagd, ivm we eerst wilden weten hoe of wat. Dus echt alleen contract op mijn naam laten zetten zodat dan sneller red together kan worden aangevraagd.

Mvg,

Kim Vader

Energieboy wrote:

Hoi @xKiimmm92 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Wat goed dat jullie samen naar een Red Together abonnement overstappen. Ik begrijp dat je het abonnement van je man al hebt over laten zetten, maar heb je daar nu ook gelijk een abonnement bij gedaan? Zo ja, dan zou je eigenlijk niet meer een toestel er bij kunnen nemen. Dan zou ik de klantenservice bellen om dit aan te passen! (dit kan nog binnen de 14 dagen bedenktijd). En jij zelf kan gebruik maken van Vodafone Next en nu ook al over te gaan naar een nieuw abonnement met toestel. 

Het is dus allemaal mogelijk maar de persoon bij de klantenservice moet wel met je mee denken!!

Deze Klantenservice zou bellen, dit is de afdeling die alle doet met aanpassen abonnement naar Red Together: 0800 - 020 00 56 (Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur / Za 09.00 - 18.00 uur). 

Anders zou je moeten wachten op iemand van Vodafone die je hier kan helpen. Al hoewel ik verwacht dat de klantenservice je hier beter in kan helpen. Morgenochtend kan je ze bellen en je laten helpen. Het kan ook zijn dat hun advies anders is en misschien kan je abonnement gelijk over met toestel, zonder Vodafone Next. Dus bellen is wel slim!

Laat nog even weten of het is gelukt.

 

Energieboy
Expert
Expert
  • 11783Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes

Morgen het nummer bellen en dan helpen ze je graag. Daarnaast kunnen ze je ook helpen met omzetten en voor een toestel. 

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 1103Posts
  • 199Oplossingen
  • 333Likes

Hey @xKiimmm92 . Welkom hier! 

Kijk, jullie zijn goed bezig. Een fijn abonnement samen en eventueel nieuwe toestellen.  Super ook dat de overname naar 1 klantnummer al in gang gezet is, want dat is de 1e stap voor een together abonnement mogelijk is!

Als je wilt, kan ik je een linkje sturen met mooie aanbiedingen om je abonnement mee om te zetten/te verlengen. En dit kan dan gelijk mét toestel. Via de link zie je alle mogelijke opties met de bijhorende prijzen. Dit is dan in eerste instantie voor het hoofd-nummer (van red together). Het 2e nummer (Red together extra) kan daarna worden aangevraagd. 
Ik stuur het linkje je even per mail toe. Kijk maar of jullie er zo uitkomen ^^. 

Als er nog vragen en/of onduidelijkheden zijn, hoor ik het natuurlijk ook graag!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic