Wizkitt

Ontdekker
  • 12Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Red Together

NIET TOGETHER Vodafone

Wat een top punt weer bij vodafone, wat nou TOGETHER. ben anderhalf uur aan het bellen (op dit moment in de wacht) sommige mensen weten niet eens dat het bij Vodafone er is andere zeggen dat het in de pijp lijn zit andere dat het een gerucht is, ben nu met iemand aan de lijn dit zegt dat ik alle nummers op mijn naam moet hebben pfff om gek van te worden. Zal toch raar zijn dat je dadelijk als vader je abb van je vrouw en van je zoons op je naam moet hebben om TOGETHER te hebben die van me zoons snap ik nog maar die van mijn vrouw !!!!!

Vodafone SNAPPEN JULLIE zelf dan niet dat je eerst aan jullie mensen moet vertellen wat je verkoopt voor dat je iets aan de consument gaat slijten.

Ben inmiddels ander half uur veder (als je dan geen hart voor VODAFONE hebt) en heb nog niets, een hoge bloeddruk accounts toe gevoegd om dat dat moest, maar nog steeds niet wat ik wou. Ik weet wel volgende keer kijk ik wel een deurtje veder en ik hoop dat dat meerdere mensen doen, hoe goed Vodafone vroeger was hoe slecht en vervelend het nu is.

schaam jullie
2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Wizkitt
Ik begrijp je frustraties maar het starten van meerdere topics is natuurlijk niet nodig. Op 1 plek je verhaal doen is zekers genoeg :blush:. Daarom zal ik op de andere topic reageren, anders komt het allemaal door elkaar en dat willen we niet.

Ik reageer op deze topic:
https://forum.vodafone.nl/abonnementen-2/red-together-294840/index1.html#post295112
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
dubbel topic, topic gesloten
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic