Mr_Catweazle

Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red Together

Ik kan binnenkort verlengen dus ben aan het kijken welk abonnement ik zal kiezen. Nu heb ik een vraag over Red Together, Ben ik verplicht om te delen of kan ik dit abonnement ook voor mezelf afsluiten? Dit is me niet helemaal duidelijk.

 

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
Zoeduk

Liefhebber
  • 22Posts
  • 2Oplossingen
  • 56Likes

Ja dat kan. Je betaalt dan het volledige bedrag en dat verdeel je over een abonnee. Alle data is dan voor de ene aansluiting. Je kan later altijd nog extra lijnen toevoegen. Tot en met drie lijnen is het wel een redelijk goede aanbieding. 

Bekijk in context

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Klopt helemaal @Zoeduk.
Je kunt het abonnement alleen gebruiken @Mr_Catweazle. Je krijgt met dit abonnement 50GB aan data.
Heb je ook Ziggo en voldoe je aan de voorwaarden, dan wordt de data verdubbeld naar 100GB per maand.
Ga je een Red Together Extra abonnement toevoegen, dan wordt de data nog eens verdubbeld naar 200GB.
Meer over het Red Together abonnement lees je hier

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Zoeduk

Liefhebber
  • 22Posts
  • 2Oplossingen
  • 56Likes

Ja dat kan. Je betaalt dan het volledige bedrag en dat verdeel je over een abonnee. Alle data is dan voor de ene aansluiting. Je kan later altijd nog extra lijnen toevoegen. Tot en met drie lijnen is het wel een redelijk goede aanbieding. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Klopt helemaal @Zoeduk.
Je kunt het abonnement alleen gebruiken @Mr_Catweazle. Je krijgt met dit abonnement 50GB aan data.
Heb je ook Ziggo en voldoe je aan de voorwaarden, dan wordt de data verdubbeld naar 100GB per maand.
Ga je een Red Together Extra abonnement toevoegen, dan wordt de data nog eens verdubbeld naar 200GB.
Meer over het Red Together abonnement lees je hier

Mocht je nog vragen hebben, dan hoor ik het graag! 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic