BinbinLele

Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Red Together nummer toevoegen met nummerbehoud

Ik wil mijn dochter aan het Red Together abbo toevoegen. Simkaart van Vodafone heeft ze al in de winkel meegekregen en nummerbehoud was ook aangevraagd.
Met welk nummer moet ik haar toevoegen: met het nummer van haar Vidafone simkaart of met haar oude nummer wat ze met nummerbehoud wil houden?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
BinbinLele
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb begrepen dat men alleen op werkdagen nummers kan omzetten. Vandaag is pas de 1e werkdag na 1 september dus ik denk dat we nog ff geduld moeten hebben. In ieder geval mijn dank voor de respons!

Bekijk in context

9 Reacties 9
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi BinbinLele
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als ze inmiddels aan je account is toegevoegd, want dat moet Vodafone namelijk doen, alle abonnementen moeten namelijk op jou naam en klantnummer komen te staan. Pas dan kan je je dochter toevoegen aan je Red Together abonnement. Dus heb je voor haar een eigen Red Together aangevraagd dan is er iets niet goed gegaan en dan zou ik contact opnemen met de klantenservice van Vodafone.

Klantenservice: 0800 - 020 00 56
Openingstijden: Ma t/m vr 08.00 - 20.00 uur.
Za 09.00 - 18.00 uur

Deze mensen kunnen je dan verder helpen, dat is het snelste en het beste om op dit moment te doen. Toevoegen doe je altijd met je mobiele nummer. Maar neem even contact op met Vodafone aub.
BinbinLele
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Hallo, dank voor de respons.
We hebben alles ruim een maand geleden in de winkel geregeld. Ik ben de beheerder. Ik zie nu in de app dat het oude nummer van mijn dochter zichtbaar/toegevoegd is. Het ziet er nog niet zo uit zoals bij mijn andere dochter en mijzelf. Kennelijk heeft Vodafone dat gedaan. Hoef ik nu niets meer te doen?
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
BinbinLele wrote:
Hallo, dank voor de respons.
We hebben alles ruim een maand geleden in de winkel geregeld. Ik ben de beheerder. Ik zie nu in de app dat het oude nummer van mijn dochter zichtbaar/toegevoegd is. Het ziet er nog niet zo uit zoals bij mijn andere dochter en mijzelf. Kennelijk heeft Vodafone dat gedaan. Hoef ik nu niets meer te doen?

Oke, dus jullie zitten nu wel allemaal het dezelfde klantnummer.
Dan moet eerst dat oude eruit gehaald worden en daarna weer het nieuwe toevoegen.
Ik denk dat je het best toch even contact op kunt nemen met de klantenservice van Vodafone, door te bellen of door een chat te starten.

Deze mensen kunnen in het systeem kijken en kunnen dan oude klantnummers verwijderen en nieuwe toevoegen. Aangezien het hier op hetzelfde nummer gaat zullen ze dit moeten aanpassen.
BinbinLele
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
We hebben in de winkel alles geregeld dus alles onder 1 klantnummer. De simkaarten hebben we meteen meegekegen. Bij mij en mijn jongste dochter werkt alles prima, mijn oudste dochter moest een maand opzegtermijn afwachten. Dat was 1 september. Ik denk dat we nog ff geduld moeten hebben totdat haar oude nummer bij haar oude provider uitgeschakeld wordt en dat ik haar daarna pas kan toevoegen in de My Vodafone app.
BinbinLele
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Met 1 september bedoel ik dat haar vorige contract per 1 september verlopen/ongeldig is.
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Dat kan zeker, want het duurt altijd wel even.
Alleen het omzetten moet toch inmiddels al klaar zijn en als goed is heeft ze dan nu ook Vodafone, het is nu al 2 september. Maar nogmaals, voor dit soort vragen kan je beter contact opnemen met de klantenservice van Vodafone. Die kunnen namelijk gelijk in het systeem met je mee kijken.
BinbinLele
topicstarter
Ontdekker
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb begrepen dat men alleen op werkdagen nummers kan omzetten. Vandaag is pas de 1e werkdag na 1 september dus ik denk dat we nog ff geduld moeten hebben. In ieder geval mijn dank voor de respons!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Is het inmiddels omgezet BinbinLele?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic