Gert vd Pol

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red Together Extra

Goedendag,

Mijn 2 zonen en ik hebben sinds augustus 2020 Red Together.

Nou krijg ik een rekening van 2 maanden (augustus en september) en hier staat ook Red Together Extra op (1x €43.54 en 1x €50,--) ter wijl ik deze helemaal niet wil. Alle nummers zijn op mijn naam gezet.

Hoe kan dit?

Groeten Gert vd Pol

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Gert vd Pol 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je contract ingaat dan krijg je altijd voor 2 maanden op de eerste rekening te zien en moet je ook betalen. Daarna krijg je een factuur voor de nieuwe maand incl. eventuele belkosten van de maand ervoor. Lees hier alles over facturen: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml
 

En als het goed is krijgt ook alleen de hoofdgebruiker de rekening en moet dit dan met de andere regelen om het geld te krijgen. Dus als je twee zonen zelf moeten betalen, dan moeten die aan jou betalen. 

Bekijk in context

2 Reacties 2
Energieboy
Expert
Expert
  • 11837Posts
  • 3484Oplossingen
  • 3101Likes

Hoi @Gert vd Pol 
Welkom op de klanten helpen klanten Community van Vodafone. 

Als je contract ingaat dan krijg je altijd voor 2 maanden op de eerste rekening te zien en moet je ook betalen. Daarna krijg je een factuur voor de nieuwe maand incl. eventuele belkosten van de maand ervoor. Lees hier alles over facturen: https://www.vodafone.nl/support/abonnement-en-rekening/hulp-bij-je-rekening.shtml
 

En als het goed is krijgt ook alleen de hoofdgebruiker de rekening en moet dit dan met de andere regelen om het geld te krijgen. Dus als je twee zonen zelf moeten betalen, dan moeten die aan jou betalen. 

Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes

Heb je hier nog vragen over @Gert vd Pol of heeft @Energieboy het zo duidelijk uitgelegd?

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic