adevx

Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Red Pro Elite vlak voor de data verhoging afgesloten, loop ik de boot nu net mis ?

Beste suppport,

Ik heb per 1 augustus een Red Pro Elite abonnement.
Nu is er 3 augustus of zo een verhoging van de data bundel doorgevoerd van 50 naar 100GB (met ziggo verdubbeling)
Kom ik daar ook voor in aanmerking of heb ik mijn abonnement net te vroeg afgesloten ?

Groetjes,

Arend
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi adevx

Welkom op het forum!
Ik kan me voorstellen dat je ook gebruik wilt maken van de huidige acties. Vanuit hier kan ik niet inzien of dit ook voor jou geldt of dat dit binnen het coulance beleid valt.

Hiervoor kun je het beste bellen met 0800-0560 (Zij zijn aanwezig van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 21:00 uur en op zaterdag van 09:30 uur tot en met 18:00 uur) als het abonnement nog niet is in gegaan.

Je kunt bellen met 0800-0200976 (van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 uur tot en met 18:00 uur) als het al in is gegaan.

Mijn collega's kijken dit graag voor je na! Wegens privacy redenen kan ik het vanuit hier helaas niet inzien. Laat je weten wat de uitkomst was?

Bekijk in context

4 Reacties 4
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hoi adevx

Welkom op het forum!
Ik kan me voorstellen dat je ook gebruik wilt maken van de huidige acties. Vanuit hier kan ik niet inzien of dit ook voor jou geldt of dat dit binnen het coulance beleid valt.

Hiervoor kun je het beste bellen met 0800-0560 (Zij zijn aanwezig van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 21:00 uur en op zaterdag van 09:30 uur tot en met 18:00 uur) als het abonnement nog niet is in gegaan.

Je kunt bellen met 0800-0200976 (van maandag tot en met vrijdag van 08:00 uur tot en met 20:00 uur en op zaterdag van 08:00 uur tot en met 18:00 uur) als het al in is gegaan.

Mijn collega's kijken dit graag voor je na! Wegens privacy redenen kan ik het vanuit hier helaas niet inzien. Laat je weten wat de uitkomst was?
adevx
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Net even telefonisch contact gehad. Blijkbaar was de verhoging naar 100GB al doorgevoerd, vertelde de medewerker. Dit is alleen in de App nog niet doorgevoerd lijkt het. Maar dat zal dan vast later nog komen.

Bedankt!
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah dat is fijn om te horen dat je alsnog de 100 GB hebt! Top 🙂 Graag gedaan!
adevx
topicstarter
Ontdekker
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes
Ondanks de bevestiging via de service lijn dat 100Gb heb staat er nog steeds 50Gb in de app. Heb vlak voor de nieuwe maand ervoor gezorgd dat ik meer dan 50Gb verbruikt heb. Benieuwd of ik nu een buitenbundel-rekening gepresenteerd krijg.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic