Welkom op de Vodafone Community

Archief
Mis je een ouder topic? Al onze gearchiveerde topics vind je hier.

Community statistieken

• 1,193Oplossingen
  • 1,618Discussies
  • 75.9KLeden
annuleren
Resultaten voor 
Weergeven  enkel  | Zoek in plaats daarvan naar 
Bedoelde u: 
of

Alle topics

Telefoon kapot, eerder verlengen mogelijk? Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag,Mijn telefoon is kapot gegaan. Hij is te maken, maar dat kost me veel geld. Nu zit ik op dit moment 6 maanden voor het aflopen van mijn contract. Mijn contract is half maart 2016 gestart. ...

Laurens85 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

prepaid you sms automatische dagbundel internet 100mb a 1 euro per dag. Alleen-lezen Onopgelost

beste ik kreeg vandaag een smsje met de mededeling dat als ik vanaf nu online ga dat ik dan automatische een 1 euro 100mb dagbundel geactiveerd krijg. dit is raar omdat ik nog 580mb op mijn you 1gb bu...

steppert door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

doorverbinden Alleen-lezen Opgelost

Ik een vraag over doorverbinden, let op dit is iets anders dan doorschakelen. Vorige week kreeg ik een update (versie 7.0) op mijn samsungs s6 edge. Ik kan ineens niet meer doorverbinden dus als er ee...

veyis01 door Gedreven Meedenker
  • 22 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

PUK code invoeren Alleen-lezen Opgelost

Ik probeer een juiste PUK code in te voeren maar code wordt niet herkend, moet er naast de PUK code zelf nog een andere code / commando worden ingevoerd?

Ed1 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 0 Likes

MyVodafone Alleen-lezen Onopgelost

Ik stoor mij eraan dat ik in MyVodafone wordt aangesproken met 'Hé Kletskous", als ik 80% van mijn gesprekstijd heb opgebruikt. Misschien dat jongeren dat waarderen??? Maar ik vind het ongepast om dit...

Vodafone icm Ziggo, wel in winkelwagen maar factuur ? Alleen-lezen Onopgelost

Ik heb zojuist verlengd (helaas hebben jullie nog steeds geen onbeperkt internet !! ) en ik ben ziggo abonnee. In mijn winkelwagen werd keurig korting verrekend, maar in bevestiging dus niet.. Uhm. . ...

vanhaut door Gedreven Ontdekker
  • 13 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 1 Likes

Prepaid Alleen-lezen Onopgelost

Hello, my name is Andrew, exchange student for next half a year at Hanze University (Groningen). I am deeply sorry for not knowing Dutch so asking question in English. The point is this is the first t...

unlockcode sturen aub Alleen-lezen Onopgelost

Hallo,ik wacht nog steeds (al 2 dagen!) op een unlockcode voor my telefoon .Ik heb al 2 verzoeken via de online formulier ingediend .Graag een reactie.Mijn email is zoals bij deze gebruikersnaam beken...

vevanden door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Vodafone wallet en Paypal of andere betaalmogelijkheden Alleen-lezen Onopgelost

komen er nog ander manieren om te koppelen aan vodafone wallet om te betalen bv Paypal of Net+ het is nu wel heel beperkt vooral als je straks ook met de ov kan reizen via wallet. In andere landen is ...

bellen via 4G Alleen-lezen Onopgelost

Schakelt je telefoon automatisch over naar het 3G- of 2G-netwerk als het signaal van het 4G-netwerk niet meer toereikend is tijdens het bellen?Het kan bijvoorbeeld zo zijn dat je in de auto een gespre...

D-2010 door Stamgast
  • 55 Topics
  • 1 Oplossingen
  • 9 Likes

Opladen en geen internet meer Alleen-lezen Onopgelost

Goedenavond. Sinds enige tijd als ik mijn telefoon op de oplader leg komen er geen berichtjes enz meer binnen. Zodra ik mijn telefoon van de oplader af haal komt alles in 1 x binnen. Hoe kan dit?

YOU omzetten naar PREPAID? Alleen-lezen Onopgelost

Mijn zoon heeft een YOU simkaartje. Nu vind ik de bundels erg summier, want €10 voor 1GB is teveel voor zijn verbruik. Kan deze sim omgezet worden naar een gewone PREPAID? Zodat ik een betere bundel k...

CRIETDIJK door Ontdekker
  • 2 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Oude contracten Alleen-lezen Onopgelost

Goedemiddag, is het mogelijk om een kopie van mijn oude contracten op te vragen?

Wisselgesprekken in-/uitschakelen Samsung Alleen-lezen Onopgelost

Instellingen voor het in-/uitschakelen van wisselgesprekken voor Samsung Klik op 'Telefoon' je ziet dan rechtsboven 3 bolletjes onder elkaar, wanneer je hier op klikt kun je kiezen in het dropdown men...

KN20 door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Samsung a5 2017 bureaublad pictogrammen Alleen-lezen Onopgelost

Bij herstarten telefoon gaan bureaublad pictogrammen weer terug naar fabrieksinstelling, zelfs na herhaaldelijk de pictogrammen naar eigen inzicht opnieuw te hebben ingedeeld. Samsung A5 2017 android ...

Bas4 door Ontdekker
  • 3 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

storing netwerk fodafone Alleen-lezen Onopgelost

hallo ik heb al twee dagen storing op mijn mobile telefoons van vodafone netwerk kan ik daar vergoeding van krijgen kan niet bellen en gebeld worden graag antwoord hier op aub

country door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Support ticket afgesloten / niet zichtbaar - geen terugkoppeling gehad. Alleen-lezen Opgelost

Middels een verlenging een nieuwe toestel gekregen, bij deze bestelling heb ik een nano-sim meebesteld. Deze simkaart hebben ze echter aan mijn nieuwe abonnement gekoppelt, zonder dat ik dit wist. Na ...

Kaastostie door Gedreven Ontdekker
  • 13 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 1 Likes

Voicemail op samsung galaxy A3 2016 Alleen-lezen Onopgelost

Hoi ik heb mijn voicemail ingesteld maar als iemand mij belt, gaat de voicemail niet aan. Wat kan ik doen zodat de voicemail wel inschakeld als iemand mij belt?

Binky door Ontdekker
  • 1 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes

Bereik verbeterd ? Alleen-lezen Onopgelost

Beste Vodafone, Een aantal jaar geleden was ik kortstondig klant bij u. Vanwege geen bereik binnenshuis, en buitenshuis ook erg matig, heeft u destijds het contract ontbonden.Inmiddels ontvang ik van ...

maxwicky door Ontdekker
  • 4 Topics
  • 0 Oplossingen
  • 0 Likes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe topics in Archief.

Uitgelicht topic

Leden met de meeste oplossingen