MartijnE

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red Pro Elite van 150 Gb naar 100 Gb ?

Ik heb afgelopen week mijn abonnement verlengd naar een Red Pro Elite. Op de website stond dat ik als Ziggo klant dan 150Gb data zou ontvangen. Daarop heb ik het afgesloten, nu krijg ik "maar" 100 Gb. Navraag bij klantenservice zegt dat het nooit 150 Gb kan zijn geweest. Ik weet het echter 100% zeker maar het is dus mijn woord tegen de medewerker.

Zijn er meer mensen die dit afgelopen weekend is overkomen?
29 Reacties 29
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Roy Prikken Ik heb helaas geen optie op dit moment om te bellen vanuit de community.
Het enige wat ik hiermee kan doen is, het intern aangeven en laten aanpassen.

Was je nummer al verlengt, dan kan ik kijken voor je of ik vanuit hier een optie heb betreft de data. Ik kan zelf helaas geen bestelling doen. Dit gaat echt via de webshop of via onze afdeling verkoop.
MartijnE
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven op basis van het screenshot lijkt het me dat ik gewoon recht heb op 150 GB. Er is niks dubbelzinnigs aan dit aanbod. Er staan geen asteriksen bij, geen voorwaarden, helemaal niks.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Jawel want bij het doorklikken staat erbij dat het om te delen is met collega's met hetzelfde abonnement. Oftewel met een ander nummer. Ik ben met jullie eens dat dit niet heel erg duidelijk is.
MartijnE
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
waar moet je doorklikken dan? als ik een abonnement selecteer en dan op verder klik en weer op verder kom ik bij bevestigingsscherm en dan is de order klaar. Nergens iets over delen met collega's.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ik ga je even de directe link geven: https://www.vodafone.nl/zakelijk/shop/mobiel/abonnement/


Onderaan staat dat het 50 GB is om te delen met je collega's. Nergens anders staat deze optie namelijk dat je 50 GB extra krijgt om onderling te delen.
MartijnE
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ja dit staat op de normale website, maar als je direct vanuit jullie verlengingsmail doorklikt naar myvodafone en daar op VERLENGEN klikt dan zie je wat ik je net heb doorgestuurd. Daar staat nergens iets over delen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Deze info zou daar ook naar boven moeten komen MartijnE
Ik kan er helaas niks anders van maken. Dit heb ik inmiddels ook intern aangekaart.

De bundel is echt alleen bedoeld voor onderling te delen.
k heb je een prive bericht gestuurd. Ik wil namelijk controleren hoe dit op het contract staat bij jou.
Roy Prikken

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Steven, ik ben het wel eens met Martijn als hij kan aantonen dat het er zo staat. En ik ben er mee eens daar ik het ook gezien heb. Ik heb bewust mijn abonnement niet verlengd omdat ik ook de aanbieding met de 100 GB tegenkwam. Ik wil het volgende voorstel en dat is dat Martijn zijn abonnement krijgt aangepast naar de data hoeveelheid waarvoor hij eigenlijk gekozen heeft. Ik wil daarnaast met een jaar verlengen als ik eveneens met 150 GB aan de slag mag gaan!

Ik denk dat hier niet in onmogelijkheden moet gedacht worden maar in oplossingen . Ik ben als meer dan 20 jaar klant bij jullie en daar mag wat tegenover staan. Ik weet niet hoe het zit bij Martijn maar laat iemand die kan beslissen eens hier overheen kijken zodat we dit topic kunnen sluiten. Want hoe meer mensen dit gaan lezen hoe meer vragen jullie gaan krijgen!

Je hebt mijn nummer en mag dit aan de beslisser doorgeven!
MartijnE
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik ben trouwens al klant sinds jullie nog Libertel heetten.....
Roy Prikken

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@Steven; het is opmerkelijk te noemen dat na deze discussie niet iemand van jullie verkoopteam mij eens belt om te vragen wat ik eigenlijk zou willen met mijn abonnement . Wellicht toch maar eens gaan overwegen om aanbiedingen van andere aanbieders eens te gaan bekijken want ik lijk geen interessant klant.!
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic