rox98

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

bestelling

hallo ik heb zi juist een bestelling bij jullie geplaatst. ik heb ook een bevestiging gehad via de mail. maat dan waneer ik naar de status van mijn bestelling kijk staat er geannuleerd. kan iemand mij verser helpen hier mee.


alvast bedankt met vriendelijke groet roxanne
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 12346Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes
Hoi rox98
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hier op de community kan niemand je helpen omdat dit een klanten helpt klanten community is. Je kan het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of anders een chat starten, als er iemand van de chat aanwezig is.

Je kan ook een privé bericht sturen via Twitter en/of Facebook. Via deze kanalen kan je zeker antwoord krijgen.

Succes en hoop dat je snel antwoord krijgt.

Bekijk in context

1 Reactie 1
Energieboy
Expert
Expert
  • 12346Posts
  • 3572Oplossingen
  • 3223Likes
Hoi rox98
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Hier op de community kan niemand je helpen omdat dit een klanten helpt klanten community is. Je kan het beste contact opnemen met de klantenservice van Vodafone of anders een chat starten, als er iemand van de chat aanwezig is.

Je kan ook een privé bericht sturen via Twitter en/of Facebook. Via deze kanalen kan je zeker antwoord krijgen.

Succes en hoop dat je snel antwoord krijgt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic