MartijnE

Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Red Pro Elite van 150 Gb naar 100 Gb ?

Ik heb afgelopen week mijn abonnement verlengd naar een Red Pro Elite. Op de website stond dat ik als Ziggo klant dan 150Gb data zou ontvangen. Daarop heb ik het afgesloten, nu krijg ik "maar" 100 Gb. Navraag bij klantenservice zegt dat het nooit 150 Gb kan zijn geweest. Ik weet het echter 100% zeker maar het is dus mijn woord tegen de medewerker.

Zijn er meer mensen die dit afgelopen weekend is overkomen?
29 Reacties 29
MartijnE
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
dit is me trouwens ook al een keer eerder overgekomen, toen had ik een screenshot gemaakt als bewijs en kon Vodafone het niet meer ontkennen. Dit keer had ik via mijn telefoon verlengd en vergeten een printscreen te maken (dom dom dom)
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Hey Martijn,

Welkom op het forum!
Ik ben gelijk voor je gaan kijken of ik nog iets kan achterhalen betreft het Red Pro Elite abonnement. Echter zie ik dat dit abonnement 50GB heeft. Ziggo verdubbeld dit.
Ik kom nergens de aanbieding tegen van 150 GB.

Je kunt bellen met mijn collega's hierover via 0800-0500. Zij kunnen precies zien wat er afgesloten is. Dit kan ik helaas vanuit hier niet inzien vanwege privacy redenen.
MartijnE
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
HI Steven,

klopt, maar toen ik het abonnement afsloot stond er ECHT 50 gb ->150 gb in.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Waar heb je dit precies gezien? Via de website kom ik het niet tegen. Was dit in het verleng proces etc?
MartijnE
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
het staat er nu ook niet meer...Red Pro Select was 90 Gb en Red Pro Elite 150 Gb.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Enige wat ik mij kan bedenken hierin, is dat het een actie is geweest. Deze kunnen mijn collega's via 0800-0500 inzien.
Roy Prikken

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
MartijnE wrote:
Ik heb afgelopen week mijn abonnement verlengd naar een Red Pro Elite. Op de website stond dat ik als Ziggo klant dan 150Gb data zou ontvangen. Daarop heb ik het afgesloten, nu krijg ik "maar" 100 Gb. Navraag bij klantenservice zegt dat het nooit 150 Gb kan zijn geweest. Ik weet het echter 100% zeker maar het is dus mijn woord tegen de medewerker.

Zijn er meer mensen die dit afgelopen weekend is overkomen?


Je hebt helemaal gelijk. Als je namelijk het aanbod bekijkt via My vodafone staat er 50 > 150 gb. Bij de gewone website staat er 50 > 100 gb.

Ik heb zelf ook overwogen gelijk te verlengen. Maar na goed zoeken suite ik dus ook op twee verschillende aanbiedingen die een vorm van misleiding weergeven.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Ah dat is de reden waarom ik niks terug kan vinden hierover. Kunnen jullie mij hiervan een screenshot uploaden MartijnE Roy Prikken

Roy Prikken je had al verlengt en het abonnement is dat al in gegaan? Zou je mij een privé bericht willen sturen met de volgende gegevens:
-bedrijfsnaam
-klantnummer
-mobielnummer
-laatste 4 cijfers bankrekeningnummer. Ik maak graag voor je een uitzondering om het via hier op te pakken en te controleren of ik hierin iets voor je kan betekenen.
MartijnE
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven ik neem aan dat dat dan ook voor mij geldt? Dat je het voor me gaat regelen?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
MartijnE ik kan alleen controleren bij abonnementen die al lopen of ik daar iets in kan betekenen. Helaas kan ik vanuit hier geen lopende aanvragen of nieuwe aanvragen doen.
MartijnE
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik heb ook al een lopend abonnement (ik had het al verlengd)
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Als het verlengt is naar het Red pro Elite, dan mag je mij ook bovenstaande gegevens doorsturen. Maar dan wil ik wel ook een screenshot ontvangen dat dit in My Vodaofne staat zodat ik hierin iets mag betekenen.
Roy Prikken

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb inmiddels naar de helpdesk gebeld. Want over en weer blijven mailen schiet niet op als je ondernemer bent. Het blijkt nu dat als je iemand naast je bestaande abonnement aansluit, dan krijg jij 150 GB. Bij standaard verlening is het 100 GB dat het abonnement behelst. Is ook al heel netjes, maar hoe meer GB hoe mooier natuurlijk.

De medewerker van de helpdesk gaf ook aan dat het misschien een "kleine" verwarring kon opleveren als je er snel overheen leest. Na drie keer lezen bleek het uiteindelijk te kloppen en is 150 GB alleen mogelijk als je een ander aan je abonnement koppelt. Het is dus een soort van together abonnementsvorm maar dan met één extra persoon. Maarja moet die ander wel een Red Connect abonnement of iets dergelijks willen afsluiten. Ik vind het eerlijk gezegd weer slim verzonnen van de marketing afdeling maar een ondernemer die dit abonnement wil wil gewoon duidelijkheid en niet de gaten gaan zoeken die het misschien met zich meebrengt.

Al met al ga ik dus voorlopig niet verlengen en eens afwachten wat er misschien voor interessant voorbij gaat komen.

Roy
MartijnE
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
MartijnE
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik had nog een ander abonnement wat ik nog niet verlengd had, daar stond de info nog wel. Hier staat nergens iets over extra persoon toevoegen.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Roy Prikken Van deze actie wist ik niet af en kon er ook niks over terug vinden. Vandaar dat ik ook vanochtend naar de gegevens vroeg zodat ik vanuit hier kon kijken of ik er voor je iets in kon betekenen.

MartijnE Kun je eens bij de voorwaarden kijken of bij meer informatie?
MartijnE
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Steven

ik ben het hele proces opnieuw doorgelopen en er komen nergens voorwaarden te staan over die 150GB
Roy Prikken

Gedreven Ontdekker
  • 5Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Heren,

Dit wordt alleen zichtbaar als je op `verlengen`drukt via je telefoon en als je abonnement vrij is om dit te doen. Mijn abonnement is op 12 juni afgelopen dus kon verlengen. Probleem is dat ik geen screenshot vanuit de telefoon kan maken anders zou ik het graag willen laten zien dat er dus twee varianten worden aangeboden rondom Red Pro Elite. Ook de helpdesk medewerker was verbaasd dat dit er uiteindelijk wel vreemd omschreven stond.

@steven: anders mij even bellen. -> 06 - 2700 2700
MartijnE
topicstarter
Meedenker
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
@roy ik heb het screenshot gemaakt en geupload:

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic