Kibri

Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Red Essential voor bestaande klanten

Mijn man heeft in juni een mail gekregen dat zijn Data gratis werd ge-upgrade naar 5+5.
Ik heb gelijk gebeld, gemaild en gechat dat ik hetzelfde abonnement heb en dat ik dat ook graag wil.
Nu is het september en is er niks gebeurt. Bij de Vodafone winkel konden ze me wel 5+5 aanbieden, maar dan ga ik meer betalen.
Kan iemand mij uitleggen waarom de ene klant de upgrade gratis krijgt en de ander niet.
Bij Vodafone kunnen ze dat niet.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Kibri
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als Vodafone het je al niet kan uitleggen, dan kunnen wij klanten hier, onder elkaar, het al helemaal niet uitleggen. Ik kan alleen maar zeggen dat het ene abonnement niet de andere is. Dus het kan zijn dat de abonnementen verschillen. En waarom je man nu wel die gratis upgrade heeft gekregen en jij niet, geen idee.

Kan alleen maar zeggen, neem contact op met de klantenservice van Vodafone en daar vragen waarom er een verschil is. Maar je zegt zelf al dat die het ook niet weten. Blijft lastig!

Er zijn wel moderatoren aanwezig op de community, dit zijn medewerkers van Vodafone, en misschien dat die nog iets zinnigs kunnen zeggen. Die zijn niet elke dag online maar ze lezen wel alles. Dus dan zou je daar nog even op moeten wachten. Best vervelend natuurlijk, begrijp het volkomen. Succes in ieder geval en hoop dat het je nog lukt om ook die upgrade te krijgen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Energieboy
Expert
Expert
  • 11781Posts
  • 3469Oplossingen
  • 3093Likes
Hoi Kibri
Welkom op de klanten helpt klanten Community van Vodafone.

Als Vodafone het je al niet kan uitleggen, dan kunnen wij klanten hier, onder elkaar, het al helemaal niet uitleggen. Ik kan alleen maar zeggen dat het ene abonnement niet de andere is. Dus het kan zijn dat de abonnementen verschillen. En waarom je man nu wel die gratis upgrade heeft gekregen en jij niet, geen idee.

Kan alleen maar zeggen, neem contact op met de klantenservice van Vodafone en daar vragen waarom er een verschil is. Maar je zegt zelf al dat die het ook niet weten. Blijft lastig!

Er zijn wel moderatoren aanwezig op de community, dit zijn medewerkers van Vodafone, en misschien dat die nog iets zinnigs kunnen zeggen. Die zijn niet elke dag online maar ze lezen wel alles. Dus dan zou je daar nog even op moeten wachten. Best vervelend natuurlijk, begrijp het volkomen. Succes in ieder geval en hoop dat het je nog lukt om ook die upgrade te krijgen.
Kibri
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank voor je reactie
Ik was meer benieuwd of meer klanten dit hadden. En inderdaad of de moderators mij dit konden uitleggen
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Hoi Kibri,

Ik begrijp je verwarring. Echter, klanten zijn ingedeeld in bepaalde "groepen". Vaak is het moment waarop een klant een abonnement bij ons heeft afgesloten daarin leidend. Het kan dus zijn dat een bepaalde (groep) klant(en) benaderd wordt voor een aanbod, en een andere klant niet. Jullie hebben wel hetzelfde abonnement geef je aan. Kun je mij een printscreen sturen van de mail die je man ontvangen heeft? Ik kan uit je verhaal nu namelijk niet opmaken om welke actie dit precies ging. Dat mag via een privébericht.
Kibri
topicstarter
Ontdekker
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank voor je uitleg Sharon.
Klinkt best logisch.
ik ben niet zo heel handig maar hoe stuur ik een prive bericht.
Sharon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 3523Posts
  • 215Oplossingen
  • 439Likes
Omdat we dit gesprek in privébericht hebben voortgezet, zal ik dit topic nu sluiten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic