Beste Vodafone(-klanten),
Ik heb een aantal jaren geleden een abonnement afgesloten bij Vodafone. De einddatum van mijn abonnement staat op 3 oktober 2012, dit betekend dat ik inmiddels meer dan één jaar betaal voor een toestel dat allang afbetaald is.
Bij dezen mijn vragen: hoeveel krediet heb ik inmiddels opgebouwd, en hoe zou ik dit krediet kunnen gebruiken? Wanneer ik naar 'mijn aanbiedingen' op de Vodafone website kijk merk ik op dat er geen duidelijkheid wordt gegeven over het precieze bedrag dat de korting beslaat. Ik heb het idee dat ik een aanbieding krijg op basis van het feit dat ik een bestaande klant bij Vodafone ben, en er geen rekening wordt gehouden met de einddatum van mijn abonnement.
Wanneer ik deze kwestie telefonisch voorleg wordt de verbinding zo snel mogelijk verbroken, er blijkt ook geen gebrek te zijn aan kastjes en muren bij Vodafone. Ik zou graag bij Vodafone blijven, daar ik tot nu toe goede ervaringen heb gehad. Echter houdt niemand ervan om uitgemaakt te worden voor leugenaar, sedert wanneer is de klant een sloof?
Graag wil ik middels deze weg duidelijkheid krijgen over de situatie, daar het ook voor anderen van toepassing kan zijn. Ik kijk uit naar uw reacties.
Met vriendelijke groet,
Sander Smit