MJGeerdink

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Reboot Samsung Galaxy S3

Mijn S3 heb ik afgelopen vrijdag ter reparatie gebracht naar een Samsung Repair Centre. Dit heb ik gedaan omdat mijn telefoon ruim een week last had van het reboot-probleem. Na 4 a 5x opgestart te hebben kon ik eindelijk mijn pincode ingeven. Maar na een tijdje begon die weer met een reboot. En dit dus meerdere keren per dag. (Soms ook een dag helemaal geen last, maar dan gebruikte ik het knopje om te vergrendelen niet).
Vandaag (dus 4 dagen nadat ik 'm ter reparatie bracht) heb ik de telefoon opgehaald met de mededeling dat ie het weer zou doen. Ik heb 'm daarna gelijk opgestart zonder m'n simkaart erin, vergrendelen lukte ook zonder probleem, dus ik dacht dat ie het weer perfect deed.
Even later deed ik m'n sim en sdkaart erin en hij begon gelijk met rebooten, je raad wel hoe ik me toen voelde..
Nog weer even later weer zonder simkaart geprobeerd, maar ook toen weer de reboot.

Ik heb dus ook al meerdere forums bekeken, waaronder ook dit topic: http://forum.vodafone.nl/t5/Samsung/S3-reboot-meerdere-keren-op-een-dag/m-p/71610/highlight/true#M2749
Maar deze oplossing zie ik dus voorlopig niet voor mijn probleem..

Hoe is mijn probleem op te lossen?

3 Reacties 3
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hoi @MJGeerdink
Dat is geen wenselijke situatie :@
Ik kan zo natuurlijk niet beoordelen wat er aan reparties is uitgevoerd. Maar je bericht klinkt alsof de simkaart de reoot triggert. Ik heb het nog niet eerder als oorzaak gezien, maar het kan natuurlijk wel. Als de simkaart nog niet is vervangen, dan misschien toch eens naar Vodafone winkel ermee en eens een andere simkaart testen.
Fingers crossedd at daarmee je issue is verholpen.
Gr Per
MJGeerdink
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dank voor je reactie.

Maar ook zonder Simkaart kreeg ik later toch weer last van de reboot.
Ik breng 'm morgen weer richting het repair centre en leg het verhaal even duidelijk uit.
Waarschijnlijk ben ik 'm dan wel iets langer kwijt, maar als die het daarna weer doet is dat geen probleem.

Fingers crossed inderdaad!

Gr.
Serkan B
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 4256Posts
  • 241Oplossingen
  • 734Likes
Is prima! Bedankt voor de update. Succes.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic