Hey
@knaai,
Je hebt een nieuw topic over hetzelfde onderwerp aangemaakt. Dit is niet de bedoeling. Ik heb beide topics daarom samengevoegd.
Ik zie dat er sinds mijn laatste bericht in totaal drie verstoringen of werkzaamheden zijn geweest in deze omgeving. Twee keer op postcode 6532 en een keer op postcode 6541. Deze meldingen hebben uiteraard ook op het Forum gestaan en zijn opgelost.
Heb je wel al de stappen zoals beschreven in
dit topic getest? Helemaal omdat er nog geen andere meldingen van andere klanten zijn geplaatst. Mocht het niet helpen, vermeld dan de uitkomsten van de tests. Dan kan er door ons of andere gebruikers op dit Forum beter worden nagekeken wat er aan de hand zou kunnen zijn.
Je kunt ook contact opnemen met onze
klantenservice wanneer je zeker weet dat er iets met onze mast of nummer aan de hand is. Maar ook dan is het handig om de uitkomsten van de tests bij de hand te houden aangezien deze nodig zijn bij het aanmelden van dit probleem bij onze technici. Via het Forum is het namelijk niet mogelijk om hiervoor een onderzoek te starten.