Martin
Expert
Expert
  • 725Posts
  • 61Oplossingen
  • 97Likes

Re: nep Sms'je

Ik zou gewoon maar even contact zoeken met de klantenservice van Vodafone of een Vodafone winkel binnenstappen om dit uit te zoeken.

Dit is een gebruikersforum waar we proberen met elkaar problemen van andere op te lossen, maar dit valt toch echt buiten de standaardproblemen.

Om dan te gaan zitten wachten op een reactie hier, lijkt mij niet verstandig, met 1 van de bovenstaande opties heb je vele malen sneller duidelijkheid.

Succes.
2 Reacties 2
giri48

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Beste Vodafone, 
 
Ik heb nog nooit bij jullie een abonnement aangevraagd, maar tot mijn grote verbazing kreeg ik gisteren twee sms'jes van jullie met de mededeling dat ik per 12-09-2012 overstap naar Vodafone met nummer behoud! Ik heb nu op dit moment een abonnement bij Telfort die pas in augustus afloopt. Volgens mij wordt met deze mededeling misbruik gemaakt van mijn telefoon nummer en andere gegevens. Ik zou ook graag willen weten of mijn adressen en bankgegevens ook bij jullie bekend staan, dat zou wel erg raar zijn. Op verzoek van jullie, zal ik mijn mobiel nummer beschikbaar maken.
 
Alvast bedankt, 
 
Met vriendelijke groeten, 
Paudel
Chris
Expert
Expert
  • 689Posts
  • 17Oplossingen
  • 23Likes
What Martin said 😉

Slotje.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic