ReSa

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ras 635 Error Bij Maken Van Verbinding Met Usb Modem Op Laptop

Sinds vandaag heb ik middels een USB-stick van vodafone internet op me laptop. Althans dat dacht ik, installatie gaat goed, echter op het moment dat ik een verbinding maak, krijg ik telkens de foutmelding RAS-635 en geeft ie aan dat apparaat door iets anders in gebruik is hetgeen niet het geval is.OS = W7 64-bit.Kent iemand dit probleem en hopelijk ook de oplossing?ThxR
8 Reacties 8
Kerima

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sinds vandaag heb ik middels een USB-stick van vodafone internet op me laptop. Althans dat dacht ik, installatie gaat goed, echter op het moment dat ik een verbinding maak, krijg ik telkens de foutmelding RAS-635 en geeft ie aan dat apparaat door iets anders in gebruik is hetgeen niet het geval is.OS = W7 64-bit.Kent iemand dit probleem en hopelijk ook de oplossing?ThxR



Heb hetzelfde probleem en heb Google geraadpleegd, zie onderstaande (eventuele) oplossing.Het werkt niet bij mij, dus wachten op de drivers voor de 64-bit versie.Groet, Kerima*********************Krijgt u de RAS 635 foutcode als u gebruik wilt maken van mobiel internet van Vodafone op een Windows 7 computer of laptop? Er is een oplossing voor!Vodafone biedt nog geen volledige ondersteuning voor Windows 7. Voor de 64-bit versie zijn nog geen drivers. Er is wel een algemene oplossing voor foutmelding 635, die leest u hier onder.Het lijkt erop dat veel mensen last hebben van de RAS 635 error met een Vodafone usb modem onder Windows 7, dat heeft er natuurlijk vooral mee te maken dat nieuwe computers en laptops nu met Windows 7 verkocht worden. Ik ga er van uit dat Vodafone de problemen snel heeft opgelost. Tot die tijd is er een work around.Als u onderstaande stappen volgt zou het probleem met de RAS 635 foutcode opgelost moeten zijn met uw Vodafone usb modem onder Windows 7.1. Start de VMC software2. Kies 3. Kies 4. Kies 5. Kies 2x 6. Controleer dat bij “aangepaste instellingen”7. Ga naar en verbind.
cordbeckmann

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Sinds vandaag heb ik middels een USB-stick van vodafone internet op me laptop. Althans dat dacht ik, installatie gaat goed, echter op het moment dat ik een verbinding maak, krijg ik telkens de foutmelding RAS-635 en geeft ie aan dat apparaat door iets anders in gebruik is hetgeen niet het geval is.OS = W7 64-bit.Kent iemand dit probleem en hopelijk ook de oplossing?ThxR



Ik heb het zelfde probleem. een pas aangeschafte Packard Bell met Windows 7 hij geeft aan dat er al een apparaat gebruik maakt. in de bijgeleverde handleiding staat dat de Massa opslag via apparatenbeheer uit geschakeld moet worden. ik heb dit alles gedaan maar helpt niet. de modem en netwerk wordt goed aangegeven er staan geen uitroeptekens of iets bij en zou naar behoren moeten werken volgens Windows. met grote regelmaat om de minuut krijg ik een melding dat de modem een netwerk heeft gevonden dus dat werkt. kan ook smsjes sturen dus die werkt ook. alleen als ik wil verbinden krijg ik de RAS-635 foutmelding is er al een oplossing voor de optie Start de VMC software2. Kies 3. Kies 4. Kies 5. Kies 2x 6. Controleer dat bij “aangepaste instellingen”7. Ga naar en verbind. werkt bij mij niet
Thorgar

Stamgast
  • 65Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Via een vriend van mij heb ik gehoord dat Windows 7 een instalatiepakket niet zomaar toegang geeft tot bepaalde instellingen.
Hij heeft zelf in een callcenter gewerkt waar microsoft ondersteund wordt.
Hij vertelde me dat dit soort problemen vaak voorkomen, ook met andere software.
Je zou het programma moeten de-installeren en daarna het instalatiebestand moeten aanklikken met de rechtermuisknop en dan kiezen voor een optie die aangeeft dat je het programma als admin o.i.d. wilt laten uitvoeren.
Dit zou veel van dit soort problemen kunnen voorkomen maar helaas niet allemaal.
Jullie zouden dit eens zelf kunnen proberen.
Aangezien ik zelf nog geen windows 7 heb heb ik dit zelf dus niet kunnen proberen.
Axion

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
De oplossing voor error RAS-635 in een Windows 7 64 bits omgeving is: De-installeer de software die op USB stick weer meegeleverd en download de nieuwste versie van VMC: Latest software Installeer deze versie en na een herstart, zal de stick direct verbinden.

MODERATOR BREAK

Graag wil ik onze Mobile Connect gebruikers ervan op de hoogte stellen dat de software waar naar verwezen wordt ( VMC 9.4.6) nog niet door Vodafone Nederland is getest en als werkzaam is bevonden.

Het gebruik van deze software gebeurt helemaal op eigen risico.
Vodafone Nederland is dan ook niet verantwoordelijk voor eventuele problemen met deze software.

Zo snel er nieuwe software uit is voor de Nederlands Mobile Connect Cards zal deze op www.vodafone.nl/mccsupport te downloaden zijn.

Vodafone Nederland raadt al haar klanten aan versie 9.4.5 te gebruiken.
Dit is een geteste versie.

Mochten er naar aanleiding van bovenstaande nog vragen zijn kan er contact opgenomen worden met onze Klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Chris
Vodafone Forum Team.
funflyer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

De oplossing voor error RAS-635 in een Windows 7 64 bits omgeving is: De-installeer de software die op USB stick weer meegeleverd en download de nieuwste versie van VMC: Latest software  Installeer deze versie en na een herstart, zal de stick direct verbinden.

MODERATOR BREAK

Graag wil ik onze Mobile Connect gebruikers ervan op de hoogte stellen dat de software waar naar verwezen wordt ( VMC 9.4.6) nog niet door Vodafone Nederland is getest en als werkzaam is bevonden.

Het gebruik van deze software gebeurt helemaal op eigen risico.
Vodafone Nederland is dan ook niet verantwoordelijk voor eventuele problemen met deze software.

Zo snel er nieuwe software uit is voor de Nederlands Mobile Connect Cards zal deze op www.vodafone.nl/mccsupport te downloaden zijn.

Vodafone Nederland raadt al haar klanten aan versie 9.4.5 te gebruiken.
Dit is een geteste versie.

Mochten er naar aanleiding van bovenstaande nog vragen zijn kan er contact opgenomen worden met onze Klantenservice.

Met vriendelijke groet,

Chris
Vodafone Forum Team.

funflyer

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ook ik heb sinds kort een nieuwe laptop met Windows 7 64-bit. Tijdje aan het knoeien geweest maar vandaag weer maar eens de laatste software gedownload.....geen verbinding dus. Toen naar "help" gegaan en de laatste stuurprogramma's gedownload.....en wat denk je....verbinding...perfekt...
whutten

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik heb de software die genoemd is onder #5 gedownload en geïnstalleerd maar hij blijft geen verbinding maken en geeft de foutcode 633.Kan iemand me melden wat hier aan te doen is?Alvast dankWim
widdie

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Bij mij ging het eigenlijk veel simpeler, ik heb de software 9.4.5 die op de dongle staat geïnstalleerd en daarna de volgende stappen ondernomen
Open het programma.
- klik op "verbindingen beheren"
- klik bij "mobiele instellingen"op "tonen"
- klik bij het nieuwe venster dat komt op "nieuw"
- er komt dan een nieuwe verbinding genaamd "aangepaste instellingen"
  erbij.
- klik op "bewerken" en in het scherm dat komt klik je op de tab "APN"
- daar verander je achter "APN" office.vodafone.com in live.vodofane.com
- Twee keer achtereenvolgens op "OK" klikken je computer rebooten en klaar is kees.
 
Ik hoop dat je er iets aan hebt.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic