Kenneth82

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Radeloos en krijg maar geen hulp...

Beste,

Onlangs is er een storing geweest met Hybride en dat kan gebeuren.
Ik had geen netwerk en alles zou opnieuw aangesloten moeten worden. Na ongeveer 2 dagen werd ik gelukkig weer aangesloten . Maar op normaal prepaid. Dus ik bellen en werd door medewerker pieter (achternaam weet ik ook) beloofd dat deze met spoed naar de backoffice gestuurd wordt en hij zou mij daarover terugbellen..
Terugbellen is niet gebeurt dus ik ben zelf aan het bellen geslagen. Ik krijg Handa of Hanna aan de lijn en ze zegt glashard ik kan niks voor je doen je moet afwachtrn en Pieter heeft zijn case doorgezet dus hij heeft zijn werk niet gedaan en was nog onduidelijk waarom hij mij niet terugbelde. Wat zij wel kon doen als compensatie waar ik om hebt gevraagd was dat als ik 20 euro zou opwaarderen ik dan gratis een maand lang naar vodafone nummers kan bellen, WOW Hanna dat kan ik inderdaad als ik de prepaid bel- smsbonus activeer! Maar is dat een compensatie?? Ik heb 45 euro betaald voor RED Hybride 2GB en heb daarbij een einddatum want hybride is een maand/ 30dgn geldig. Heb door het vele malen bellen nu nog maar 0.88ct buitenbundeltegoed zonder bundel. Zelfs contact gehad met Vesta over mijn betaling en hij zei ook dat het niet door een betaling kan komen want er is gewoon geincasseerd. Dat is best grappig want een hele tijd geleden zou ik een contract krijgen dat ik toestemming geef volgens de SEPA wetgeving voor een automatische incasso. Deze heb ik nooit ingevuld maar is wel geincasseerd.. niet dat het erg is want ik moet toch betalen...maar Jack van Vesta gaf als advies hybride aan te sluiten nadat hij om info had gevraagd bij Vodafone, dus zou ik weer 45 euro moeten betalen en Vodafone maar moeten vragen of de teveelbetaalde 45 euro kan worden gecrediteerd als buitenbundel tegoed. Ik gaf aan geen geld daarvoor te hebben en heeft hij gekeken of hij het niet nav mijn SEPA verhaal niet kon crediteren zodat ik het opnieuw kon aansluiten. Zijn supervisor/ specialist gaf daar geen toestemming voor. Al met al sta ik na een week met 0.88 ct buitentegoed, nietwetend wanneer ik weer wordt aangesloten, nietwetend wat ter compensatie wordt gedaan omdat ik al bijna een week verloren ben qua datum? Of mijn buitenbundel aangevuld wordt tot mijn buitenbundeltegoed voor de storing omdat ik een paar keren had moeten bellen en met prepaid kost dat 45ct per gesprek. We kunnen al mensen naar de maan sturen maar iemand van hybride weer heraansluiten lijkt teveel gevraagd. Ik hoop dat iemand met een passende oplossing kan komen want ben het woordje 'afwachten' ondertussen wel zat.

Alvast bedankt v/d genomen moeite!
3 Reacties 3
Per
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 803Posts
  • 78Oplossingen
  • 112Likes
Hallo @Kenneth82 ,
ow vervelend dat je hiermee geconfronteerd wordt. Omdat ieder verhaal natuurlijk meerdere kanten heeft, ben ik even bij Pieter gaan navragen over wat er aan de hand is. Zoals je zelf aangeeft heefft hij inderdaad een case aangemaakt en je issue uitgezet bij de technische dienst om het te laten onderzoeken. Hij zal nu moeten afwachten wat de uitkomst van het onderzoek is. Ik ben het met je eens dat dit langer duurt dan verwacht (en we zelf ook zouden willen). Weet dat er met man en macht aan gewerkt wordt om het op te lossen. Zodra er nieuws is, zal Pieter dit aan je doorgeven.
Wellicht kun je nog even met 1201 bellen en vragen om een status update. De collega's kunnen aan hand van je gegevens de case oproepen (via het forum is dit niet mogelijk). Daar waar mogelijk, helpen we je graag. Hopelijk is het snel weer allemaal als vanouds. Fingers crossed.
Kenneth82
topicstarter
Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hi Per

Heb afgelopen zaterdag contact gehad met een medewerker via de chat en zij kon zien dat vandaag een specialiste er naar zou gaan kijken. Tuurlijk ik begrijp dat er storingen kunnen voorkomen maar loop nu een week rond met niks terwijl ik iedere maand 45 euro betaal. Ik hoop dat ze dat ook meenemen in hun case. Want de storing is gewoon opgelost. Heb alle begrip hoor maar ben van mening dat een week best lang is om wat om te zetten....
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Hallo @Kenneth82,

Vanaf de buitenkant lijkt het alsof er soms alleen iets moet worden omgezet. In de praktijk is het helaas vaker een stuk complexer. Ik hoop dat het probleem snel is opgelost.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic