daphne146

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Pukcode

Hallo, Ik wil graag mijn pukcode aanvragen. Ik heb twee verschillende simkaarten (een buitenlandse) en heb daarom 3x de verkeerde pincode ingetoetst in de veronderstelling dat mijn buitenlandse simkaart in mijn telefoon zat.
Ik heb deze via de vodafone site proberen op te vragen, maar ik krijg telkens een melding dat er iets fout is gegaan en dat ik het later opnieuw moet proberen. Dit probeer ik nu al enkele dagen omdat het voor mij duur is om naar de klantenservice te bellen.

Ik zou het fijn vinden als ik zo geholpen zou kunnen worden.

Met vriendelijke groet,
Daphne Faassen
4 Reacties 4
SamsungExpert
Super Expert
Super Expert
  • 4686Posts
  • 439Oplossingen
  • 899Likes
Hi!

Je hoeft gelukkig niet de klantenservice te bellen maar je kunt ze ook via de chat bereiken (Let op de chat kan soms erg druk zijn ververs de pagina dan).
Zo loop je in ieder geval geen kosten!

Wel balen dat het via de site niet lukte.
Via het Forum kunnen we helaas geen puckcode vermelden.
petra1969

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
ik ben mijn puk code kwijt dit is mijn nummer 06*moderator edit: 06-nr verwijderd. petra1969 graag in de toekomst je gegevens niet openbaar vermelden!*
robertwebbe

Gedreven Raadgever
  • 449Posts
  • 38Oplossingen
  • 167Likes
petra1969, via het forum zul je geen PUK code krijgen, daarvoor moet je de klantenservice bellen (06-54 500 100) of chatten via de My Vodafone app. Maar volgens mij kun je de PUK code ook in de nieuwe My Vodafone omgeving via internet vinden (als je inlogt met je e-mailadres).
Marc
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 7269Posts
  • 231Oplossingen
  • 344Likes
Topc gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic