Niky1

Gedreven Ontdekker
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Problemen na laatste update Samsung a7

Update: door

Mensen horen mij niet meer aan de telefoon valt steeds weg. Ook geeft hij aan netwerk problemen dit alles na update 28 maart
Mensen horen mij niet meer aan de telefoon valt steeds weg. Ook geeft hij aan netwerk problemen dit alles na update 28 maart
23 Reacties 23
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Nee FIXFOX Dit heeft te maken met copyright. Dat het probleem er is, is bekend! Alleen mag je niet zomaar alles kopiëren en plakken van andere sites.
Ook wij wachten op dit moment op de nieuwe update vanuit Samsung zodat dit opgelost kan worden.
FIXFOX

Gedreven Ontdekker
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
plus minus een week geleden is er een update uitgerold. En nu heb ik het probleem met het niet kunnen bellen niet meer. Maar ik roep nog niet te hard. Of het zo blijft
Eerder kon je ook even bellen en daarna niet meer dus nog maar wachten een week of twee dan zal het wel opgelost zijn . Wat helaas nog niet opgelost is
Dat als ik met een vraagje of probleem kom bij de Vodafone in Oss. Ze erg gehaast zijn en je niet goed uitleggen hoe je .of hun in de zaak het oplossen
Deze service vindt ik beneden alle peil
Dan is het vreemd dat ze wel alle tijd hebben als je er een toestel met abonnement komt kopen.
Dan kunnen ze naar het afsluiten en kopen van
Dit alles het beste er bij zeggen
We zien je liever nu voorlopig graag even niet terug
Een tip werkt hier aan .is ook beter voor mensen die nu nog even niet weten waar ze een abonnement met een
nieuw toestel er bij het beste naartoe kunnen gaan
Wij klanten verwachten ook een goede service
Ik hoop dat er aan gewerkt wordt.
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Dankjewel, ik zal deze feedback ook doorzetten FIXFOX
Je mag ook zeker service verwachten.

Kun je inmiddels wel bellen en gebeld worden?
Louis
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 11416Posts
  • 1741Oplossingen
  • 2192Likes
Geen reactie, topic gesloten.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic