vodasyl

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Problemen mobile network

Ik heb een probleem met mijn mobile network, als ik hem aanzet dan schiet hij direct van Turning On naar Disconnected. Ik ben een zakelijk gebruiker en heb hier nog nooit eerder last van gehad. De APN settings staan allemaal goed voor zover ik kan zien. Ik heb een HTC one X van een paar maanden oud en zoals gezegd, nooit eerder problemen mee gehad.
 
Is er mss een algemene storing o.i.d. ?
2 Reacties 2
markfrencken

Ontdekker
  • 1Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Hoi,
 
Idem dito hier...
Ik ben Al jaren klant van vodafone (maar overweeg ernstig over te stappen) en heb ook recentelijk ons zakelijk abbo laten verlengen met zo'n HTC one-c toestel.
Eigenlijk vanaf dag 1 geen fatsoendelijke g3 dekking in 6014 en onderweg naar 5621 (langs a2) terwijl dat hier met mijn nokia n8 altijd wel redelijk goed was. 
Na 3 maanden door vodafone service van het kastje naar de muur te zijn gestuurd (toestel resetten, aan en uit zetten, settings opnieuw invoeren (gewoon exact hetzelfde intypen wat er al stond...) heb ik op een gegeven moment de handdoek in de ring gegooid nadat het toestel in het buitenland helemaal geen dekking meer had. (de one-x is ondertussen de halve wereld rond geweest en eigenlijk heeft ie nergens echt lekker gewerkt...)
Voorlopig terug naar de nokia, toestel ligt nu bij de reparatie dienst die vodafone gebruikt en men zegt daar nu dat er een 'reparatie door een derde partij uitgevoerd is' dat betekend dus dat ik een refurbished toestel in handen geduwd heb gekregen!
Als ik jou was zou ik een backup maken en het toiestel terug sturen net zolang tot je een werkend exemplaar terug krijgt.
Daarnaast zijn er geruchtenm dat de fabrikant deze versie niet meer produceert aangezien er nogal wat kinder ziektes in zitten.
 
Het schandalige is dat een bedrijf als vodafone een klant maanden lang met een kluitje het riet instuurt zonder met een fatsoendelijke oplossing te komen...
 
Ik hoop morgen te horen wat men met mijn probleem toestel gaat doen, op dit moment accepteer ik eigenlijk alleen maar een nieuwe en niet een 'gerepareerde' refurbished waar ik naar het zich laat aanzien ook nog zelf de kosten van mag gaan betalen.
Zijn ze nu helemaal gek geworden bij vodafone?
DroidGuru

Gedreven Raadgever
  • 403Posts
  • 23Oplossingen
  • 44Likes
@Beiden,
 
Ik zou jullie willen aanraden de sim eens in een ander toestel te plaatsen. De problemen zijn toestel of simgerelateerd.
Met deze test kom je erachter waar het probleem exact zit.
 
 
Er word aangegeven dat met een Nokia toestel de verbiding 'redelijk' goed is.
 
Give it a try guys 😉
 
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic