TPHHO

Ontdekker
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Problemen met nano simkaart

Hallo,
Ik heb een prepaid NANO simkaart besteld bij vodafone.nl en die heb ik vandaag ontvangen.
Toen heb ik 10 euro opgewaardeerd, maar ik kan echter niet bellen met mijn iPhone 5.
Ook anderen kunnen mij niet bellen, dan wordt er weergegeven dat het gesprek is beëindigd.
Wat is er aan de hand met mijn NANO simkaart? Bellen lukt niet, registreren voor MyVodafone lukt niet, inloggen voor MyVodafone lukt niet en sms'jes ontvangen kan ook niet.
Er staat op mijn iPhone 5 dat het nummer onbekend is en de aanbieder is ook onbekend...
Simkaarts die je online hebt gekocht bij Vodafone zijn toch al geactiveerd? Of moet ik naar het 0800 telefoonnummer bellen om te activeren?
Toen ik de NANO simkaart ontving, stond er in de pakbon geen klantnummer.
Wi-Fi doet het overigens wel.
Alstublieft, kan iemand mij zo snel mogelijk helpen? 
Groet, TPHHO
1 Reactie 1
MauriceD
Expert
Expert
  • 691Posts
  • 65Oplossingen
  • 44Likes
Hoi TPHHO,

Dat klinkt inderdaad niet erg goed. Ik adviseer je om met een andere telefoon te bellen naar Vodafone via nummer 1200 of 1201 om te kijken wat er aan de hand is. Mijn collega kan aan de hand van je nummer achterhalen of je simkaart geactiveerd is of niet. Kun je niet met een andere mobiele telefoon bellen dan adviseer ik je contact op te nemen met nummer: +31 6 54 50 01 00.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Polls
Wat vind jij het mooiste aan de iPhone 16 serie?

Uitgelicht topic