Hallo,
Ik heb een prepaid NANO simkaart besteld bij vodafone.nl en die heb ik vandaag ontvangen.
Toen heb ik 10 euro opgewaardeerd, maar ik kan echter niet bellen met mijn iPhone 5.
Ook anderen kunnen mij niet bellen, dan wordt er weergegeven dat het gesprek is beëindigd.
Wat is er aan de hand met mijn NANO simkaart? Bellen lukt niet, registreren voor MyVodafone lukt niet, inloggen voor MyVodafone lukt niet en sms'jes ontvangen kan ook niet.
Er staat op mijn iPhone 5 dat het nummer onbekend is en de aanbieder is ook onbekend...
Simkaarts die je online hebt gekocht bij Vodafone zijn toch al geactiveerd? Of moet ik naar het 0800 telefoonnummer bellen om te activeren?
Toen ik de NANO simkaart ontving, stond er in de pakbon geen klantnummer.
Wi-Fi doet het overigens wel.
Alstublieft, kan iemand mij zo snel mogelijk helpen?
Groet, TPHHO