Rowie,
Deze storing duurt nu al 10 uur.
In mijn beleving hoort er bij zo'n storing een tussentijdse update te zijn.Niet alleen melding: we hebben een storing, en dan na 24 uur een melding: jongens hij doet het weer.
Maar om de 2 of 4 uur iets van nieuws, men heeft hier te maken met betalende klanten die een bepaalde verwachting bij die dienst hebben. Mocht dat niet gehaald worden verwachten zij daar uitleg over.
Iets van 'mast of kast uitgefikt' , monteur(s) zijn er aan bezig, reserve onderdelen niet beschikbaar, gaat nog even duren... of iets van, de impact op regio basis is zo beperkt dat we hebben besloten deze storing zo te laten en er pas maandag (gewone operationele uren/tarieven) mee verder te gaan...
.
.
maar dan weten we tenmiste wat...
Ik / Wij zouden hier in onze IT organisatie naar de (niet betalende) business niet mee wegkomen..
Dat wou ik even kwijt...
Naast het feit dat ik nu heel de dag geen Pokemon heb kunnen vangen!
gr
Sander